Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوشهر- ایرنا - فرمانده پلیس راه مازندران گفت که بارندگی ، همراه با ریزش برف و مه غلیظ در ارتفاعات جاده سخت گذر و برفگیر چالوس - کرج (کندوان ) سبب شد تا حرکت خودروها در این مسیر به کندی انجام گیرد.

سرهنگ علیرضا قدمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود :‌ هم اینک در مناطقی از جاده کندوان بویژه 'ولی آباد' و' سیاه بیشه ' بارش برف و مه غلیظ گزارش شده است که سبب کاهش لغزندگی جاده و کاهش افق دید رانندگان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از رانندگانی که قصد گذر از این مسیر سخت گذر و برف گیر کوهستانی را دارند خواست تا علاوه بر همراه داشتن زنجیر چرخ برای پیشگیری از هرگونه حوادث جاده ای به آهستگی رانندگی کنند.
اداره کل هواشناسی مازندران نیز پیش از این با انتشار اطلاعیه ای گزارش داد که از اواخر روز شنبه هفته جاری سامانه سرد و بارشی بیشتر مناطق این استان را در برخواهد گرفت به گونه ای که ارتفاعات با کاهش محسوس دما و ریزش برف همراه است و این شرائط نامساعد جوی به مدت 48 ساعت آینده در این استان تداوم دارد.
از مسیر حدود 160 کیلومتری جاده کرج - چالوس ، حدود 80 کیلومتر آن جزو حوزه جغرافیایی استان مازندران است .
خبرنگار:‌مهراب زکی پور کینجی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7078 /1602/1654

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۶۶۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ایمن سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۴۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران

حسن جهانیان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: عملیات شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی حاشیه راه‌های محور‌های اصلی و نقاط پر تصادف مازندران بطول ۱۴۰ کیلومتر در یک ماه گذشته توسط این اداره کل انجام شده است.

او بر اهمیت ایمن سازی حریم و حاشیه راه‌ها در کاهش تصادفات جاده‌ای تأکید کرد و افزود:ایجاد فضایی مناسب در حاشیه راه‌ها برای رانندگان از جمله اقداماتی است که در کاهش تلفات ناشی از خروج خودرو از جاده و واژگونی موثر بوده، از این رو عملیات اصلاح شیب شیروانی در کناره جاده‌ها به منظور ارتقاء سطح ایمنی و جلوگیری از واژگونی و کاهش آسیب سرنشینان وسایط نقلیه انجام می‌گردد.

جهانیان گفت: امروزه حاشیه راه و ایمن بودن آن و همچنین فرهنگ ایمنی، در پیشگیری از تلفات و تصادفات جاده‌ای بسیار مهم می‌باشد.

او افزود: اغلب تلفات و تصادفات جاده‌ای ریشه در عامل انسانی داشته که در این میان خواب آلودگی، سرعت و سبقت غیر مجاز و خروج از جاده از جمله مواردی است که سهم قابل توجهی در تصادفات جاده‌ای دارد.

جهانیان گفت: حفظ و نگهداری راه‌های موجود یکی از وظایف ذاتی این اداره کل بوده که علیرغم محدودیت‌های اعتباری این اداره کل با تکیه بر همت راهداران پرتلاش خود توانسته، در این مسیر گام‌های ارزنده‌ای بردارد.

او با اشاره این نکته که عواملی همچون راه، خودرو و انسان در بروز حوادث رانندگی تاثیر دارند، افزود: امیدواریم با انجام اقدامات ایمن سازی زود بازده مانند اصلاح شیب‌های شیروانی راه‌ها شاهد کاهش تصادفات و تلفات ناشی از حوادث رانندگی در استان باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ایمن سازی ۱۴۰کیلومتر از حاشیه راه های مازندران
  • اجرای ایمن سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۴۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران
  • محور کرج -چالوس مسدود شد
  • جاده کرج ـ چالوس بسته شد
  • چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند
  • انسداد محور کرج – چالوس
  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس
  • کندوان یک‌طرفه شد
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران