Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیر عامل اتحادیه تشکل های قرآن و عترت با بیان اینکه اقدام اتحادیه بیشتر یک فضاسازی رسانه ای بود، گفت: اتحادیه تشکل ها طی این سال ها در دو نوبت اعتباری را از جانب شواری توسعه گرفته که به اصرار خود به اتحادیه موسسات نیز داده است.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، در پی اعتراض اتحادیه موسسات قرآنی مردمی از تخصیص ناعادلانه اعتبارات بین اتحادیه تشکل ‌های قرآن و عترت و اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی از سوی شورای توسعه مبنی بر عدم دریافت اعتبار از سال 93 تا کنون و جوابیه شورای توسعه فرهنگ قرآنی مبنی بر اعلام واریز بودجه با ذکر تاریخ از سال 93 تا کنون، حسن محمدی، مدیرعامل اتحادیه تشکل های قرآن و عترت ضمن رد این ادعا در گفت و گو با خبرگزاری شبستان گفت: بعد از این ادعا شورای توسعه فرهنگ قرآنی طی نامه ای تمامی پرداختی های خود به اتحادیه موسسات از سال 93 را ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اقدام اتحادیه بیشتر یک فضاسازی رسانه ای بود، خاطرنشان کرد: این حرکت رو به جلو و به این معنی است که ما از موضع اتهام و بدهکاری به موضع طلبکاری سوق پیدا کرده ایم.

محمدی با بیان اینکه اتحادیه تشکل ها طی این سال ها در دو نوبت اعتباری را از جانب شواری توسعه گرفته است، اظهار کرد: اعتبار سال 93 و تتمه اعتبار سال 90 که در سال 95 واریز شد تمام وجوهاتی است که اتحادیه از شورا دریافت کرده است.

مدیر عامل اتحادیه تشکل های قرآن و عترت با بیان اینکه هر چند اعتبار سال 93 به اصرار ما به همان میزان که به ما تعلق گرفت به اتحادیه موسسات داده شد، تصریح کرد: بر این اساس دومیلیارد و صد میلیون تومان به هر دو اتحادیه واریز شد.

وی ادامه داد: ما طی این سال ها ریز هزینه ها و اعتبارات دریافتی خود را به رسانه ها اطلاع دادیم و از همه نهادهای قرآنی خواستیم تا این روال را دنبال کنند تا اعتماد مردمی که شرط ادامه حیات است حفظ شود. 

محمدی با بیان اینکه همچنین واریز تتمه اعتبارات سال 90 نیز برای اتحادیه تشکل ها به مبلغ یک میلیارد و سیصد میلیون تومان تصویب شد، افزود: این بار نیز با اصرار ما مجدد نصف این پول را طی تفاهم نامه ای به اتحادیه موسسات واریز کردیم.

مدیرعامل اتحادیه تشکل های قرآن و عترت با بیان اینکه این تفاهم نامه مربوط به طرح های استانی اتحادیه موسسات بود، گفت: در این راستا 650 میلیون تومان به حساب اتحادیه واریز شد در حالی که ما طرف حساب شورا بودیم و باید هزینه کرد اعتبارات را گزارش می دادیم ولی هیچ اقدامی برای ارایه گزارش از سوی اتحادیه موسسات صورت نگرفت.

وی با بیان اینکه امسال نیز از بودجه سال 95 مبلغی کمتر از 500 میلیون تومان به حساب اتحادیه واریز شد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اتحادیه دارای اعتبارات معین است من احساس کردم اعتراضات اتحادیه موسسات قرآنی مردمی به این خاطر باشد.

محمدی ادامه داد: حساب معین جز اعتبارات اتحادیه نمی باشد و فقط اعتباراتی وارد این حساب می شود که برای نهادها و ارگان های دیگر است و فقط صاحب حساب اتحادیه می باشد و هیچ گونه دخل و تصرفی در آن ندارد و برای اینکه آن پول برنگردد به خزانه، پول را به حساب اتحادیه تشکل ‌های قرآن و عترت می ریزند.

مدیرعامل اتحادیه تشکل های قرآن و عترت افزود: من به اتحادیه موسسات قرآنی و مردمی اعتراض کردم و گفتم که قبل از اینکه این مساله را رسانه ای کنید باید اول از ما می پرسیدید زیرا این مساله تماما دارای سند و مدرک می باشد.

 

پایان پیام/345

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۶۷۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی

  به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر طرح ملی قرآنی حفظ نور کشور گفت:"اعظم السادات برغمدی" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این که دبیرخانه طرح ملی تلاوت قرآن کریم در مشهد دایر است افزود: همه دختران ۱۴ تا ۲۴ سال می‌توانند در این طرح شرکت کنند و از آموزش‌های ویژه بهره‌مند شوند.   وی ادامه داد: کار ثبت نام از دختران تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری ادامه دارد و علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام به تارنمای طرح ملی قرآن حفظ نور https://beitnarjes.ir/Article/Single/۴۸ مراجعه کنند.   مدیرطرح ملی قرآنی حفظ نور کشور گفت: تربیت نسل جوان، تربیت نسل قرآنی مهدوی، کمک به خواسته رهبری در خصوص تربیت حافظ قرآنی و انتقال فرهنگ قرآنی به خانواده ها از جمله اهداف این طرح است.   برغمدی افزود: این طرح فرصت بی‌نظیری پیش‌ روی دختران علاقه مند به قرآن در استانها قرار می‌دهد.      

 

دیگر خبرها

  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف بود
  • تابع فضاسازی‌ها تصمیم قضائی نمی‌گیریم/ قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی
  • رئیس قوه قضائیه : به افکار عمومی بی‌توجه نیستیم، اما تابع فضاسازی ها تصمیم قضایی نمی‌گیریم
  • وزیر کشور : تقسیم استان تهران به ۲ استان شرقی و غربی
  • توضیحات وزیر کشور درباره انسداد مرز‌ها
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی