Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@05:34:54 GMT

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان بهار معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۷۰۲۶۷

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان بهار معرفی شد

صبح امروز مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان بهار در اداره تعاون روستایی شهرستان برگزار شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بهارانه، مراسم صبح امروز که با حضور مرادی پناه  فرماندار شهرستان بهار، کرمی مدیر جهاد کشاورزی و پاینده معاون سازمان تعاون روستایی استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی پناه در این جلسه گفت: با توجه به اینکه شغل اکثر مردم شهرستان بهار کشاورزی است، بیشتر مردم با اداره تعاون روستایی تعامل زیادی دارند و این اداره در بیان و انتقال مشکلات و مسائل کشاورزان به مسئولین بالادستی نقش بسزایی دارد.

 در ادامه این مراسم مرادی پناه فرماندار از زحمات  شهبازی رئیس سابق این اداره تقدیر و تشکر کرد  و  مجتبی عباسی را به عنوان رییس جدید اداره تعاون روستایی شهرستان بهار معرفی کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۷۰۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش‌های رگباری در سطح شهرستان بردسکن تا پایان هفته

جواد مصطفوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بارندگی‌های امروز جمعه در اکثر مناطق کوهپایه ای شهرستان موجب جاری شدن سیل شد.

رئیس اداره هواشناسی بردسکن با بیان اینکه بارش‌ها اکثراً به صورت رگباری است، افزود: از آنجا که بارش‌های بهاری لحظه‌ای و شدید صورت می‌گیرد، مردم از حضور در مسیر رودخانه‌ها خود داری کنند.

وی بیان کرد: رعد و برق در بارش‌های بهاری خطرناک است و افرادی که دارای لباس مشکی و تیره هستند، از قرار گرفتن در فضای باز و تماشای باران و سیل نیز خودداری کنند.

مصطفوی به عشایر منطقه نیز هشدار داد، در مسیر سیل و کال های منتهی به تشکیل سیل قرار نگیرند.

رئیس اداره هواشناسی بردسکن از بارش‌های بهاری تا پایان امروز خبر داد و اظهار کرد: روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه وضعیت عادی را خواهیم داشت، اما از عصر چهارشنبه و تا پایان هفته با افزایش ابرها احتمال بارندگی و بارش‌های رگباری دور از پیش بینی نیست.

کد خبر 6089337

دیگر خبرها

  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند
  • معرفی کرمانشاه به عنوان هاب مدیریت بحران غرب کشور
  • رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح استان یزد معرفی شد
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی
  • پیش بینی بارش‌های رگباری در سطح شهرستان بردسکن تا پایان هفته
  • احداث بند‌های سنگی و خاکی یکی از موثرین راه‌های جذب روان آب‌ها
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی