Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - فرمانده انتظامی شهرستان "کیار" از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت 400 سی سی غیرمجاز و مزاحم در این شهرستان، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ "علي رازاني"  گفت: در پي گزارشات مكرر مردمي مبني بر مزاحمت و توليد صداي ناهنجار توسط راكب يك دستگاه موتورسيكلت غير مجاز در شهر"گهرو"موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران اين فرماندهي، قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وي افزود: ماموران پليس آگاهي شهرستان پس از انجام كار اطلاعاتي دقيق و كسب مجوز قضائي با همكاري عوامل كلانتري مركزي"شلمزار" راكب اين وسيله نقليه را دستگير و موتورسيكلت 400 سي سي غير مجاز و فاقد پلاك وي را به پاركينگ منتقل كردند.

سرهنگ "رازاني" با اشاره به معرفي متهم به مرجع قضائي خاطر نشان كرد: برخورد جدي و قانوني با افراد هنجارشكن و مخلان امنيت و آسايش مردم برنامه عملياتي پليس شهرستان"كيار" است كه همواره در دستور كار قرار دارد.

 

48

 

کلید واژه‌ها : استان چهارمحال و بختیاری - نیروی انتظامی - جرم -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۷۴۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در آستانه‌اشرفیه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سرهنگ رضا شمسائی گفت: ماموران کلانتری ۱۲ هنگام گشت‌زنی، یک دستگاه موتورسیکلت سنگین بدون پلاک در حال تردد را مشاهده و آن را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه افزود: پس از بررسی و تعیین استعلام مشخص شد، این موتورسیکلت هوندا ۴۰۰ سی‌سی قاچاق است.
وی از معرفی متهم ۲۸ ساله این پرونده به مرجع قضائی خبر داد و افزود: کارشناسان ارزش تقریبی موتورسیکلت توقیفی را ۴ میلیارد ریال برآورد کردند.

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • شناسايي ودستگيري دو شکارچی غير مجاز در شهرستان رودان 
  • توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در آستانه‌اشرفیه
  • طرح طرد اتباع غیر مجاز در شهرستان ملارد
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد
  • توقیف دستگاه حفاری غیر مجاز در جهرم