Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا نبأ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوالفضل صالحی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن، گفت: در روز ۱۷ دی ۹۶، شهرستان بروجن شاهد راهپیمایی عظیم مردم انقلابی و ولایی بود، تا بار دیگر، بصیرت و اقتدار ایران و ایرانی در این شهرستان به نمایش درآورند و با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق دوباره کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: ملت انقلابی و ولایت‌مدار شهرستان بروجن برای فهماندن، به آشوب‌گران و مزدوران و دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی، به خیابان‌ها آمدند و در برابر فتنه عظیم آمریکایی ـ صهیونیستی علیه نظام مقدس اسلامی، حماسه دیگر آفريدند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن افزود: هیئت‌های مذهبی و مراکز قرآنی شهرستان بروجن همگام با مسئولان و اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی حضور داشتند.

وی ادامه داد: این مراسم از مسجد حاج کرامت تا روضه الشهداء بروجن با سردادن شعارهایی مانند «آشوبگر بی‌غیرت، ننگت باد ننگت باد»، «مرگ بر فتنه‌گر»، «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده»، «مبارزه با فساد حق مسلم ماست»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر انگلیس» خشم و انزجار خود را علیه کشورهای استکباری و آشوبگران حوادث اخیر نشان دادند.

حجت‌الاسلام صالحی افزود: در ناآرامی‌های اخیر، به مقدسات انقلاب اسلامی توهین کردند و با ایجاد آشوب تلاش کردند تا اهداف خود را پیش ببرند که به لطف خدا و با هوشیاری مردم تمامی توطئه‌های‌شان خنثی شد.

وی یاد آور شد: مسئولان باید برای مردم تلاش کنند و حل مشکلات مردم را در اولویت کار خود قرار دهند چراکه اگر حمایت دولت و توجه آن‌ها به توانایی‌های داخل کشور باشد مشکلات به سادگی حل خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن تصریح کرد: در این راهپیمایی مردم نشان دادند که با وجود مشکلات اقتصادی، فقر و بیکاری، گرانی‌ و حقوق‌های نجومی بعضی مسئولان، همچنان پشتیبان ولایت‌ فقیه هستند.

علی داتلی بیگی

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۸۱۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز

۶ سال پیش در چنین روزهایی مردم استان خراسان شمالی با مردی وداع کردند که برای آنان شریک تلخ و شیرین زندگی‌های‌شان بود و در تمام سال‌های مبارزات انقلاب اسلامی و بعد از آن همدم همیشگی مردم بجنورد لقب گرفت.

 

 

  به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074985 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • مردم پایه اقتدار حکومت اسلامی را تشکیل می‌دهند
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • جهش تولید به نهضت مردم نیاز دارد
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز