Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ حسین سراجیان، مدیر اجرایی پنجمین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی آلومینیوم ۲۰۱۸ (IIAC 2018) با بیان اینکه این کنفرانس از ۴ تا۶ اردیبهشت ‌ماه سال‌آینده برگزار می‌شود، گفت: این کنفرانس از سوی مرکز تحقیقات آلومینیوم ایران (IRAC) و با همکاری سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) با هدف تمرکز بر صنعت رو ‌به ‌رشد آلومینیوم ایران و سراسر جهان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، برگزاری این کنفرانس را ایجاد زمینه‌ای برای تبادل تجربیات میان مهندسان و متخصصان این حوزه دانست و یادآور شد: همزمان با جلسات ارائه مقالات به صورت شفاهی و پوستر در موضوعات مختلف، کارگاه‌های آموزشی و جلسات فناوری نیز با همکاری شرکت‌ها و سازمان‌های داخلی و بین‌المللی برگزار می‌شود. نمایشگاه آخرین محصولات و دستاوردهای شرکت‌های داخلی و خارجی از دیگر برنامه‌های جنبی کنفرانس بین‌المللی آلومینیوم بشمار می‌رود.

سراجیان، فرصت‌های سرمایه‌گذاری خارجی گسترده در صنعت آلومینیوم ایران، آلومینیوم و بازار مرتبط با آن، پیشرفت‌های آتی در تولید آلومینیوم و کاربردهای آن، تکنولوژی احیاء آلومینیوم (اسملتینگ)، مواد اولیه صنعت آلومینیوم (نسوزهای کاربردی- بوکسیت و آلومینا - محتویات دیگ احیا)، ریخته‌گری و انجماد، کار سرد و گرم‌ بر روی آلومینیوم و خواص مکانیکی و شکل‌دهی را از محورهای این کنفرانس عنوان کرد.

به گفته دبیر اجرایی کنفرانس بین‌المللی آلومینیم در این نشست همچنین در خصوص موضوعاتی چون بازیافت آلومینیوم و محیط زیست، متالورژی پودر، نانوتکنولوژی، عملیات حرارتی، اتصالات و جوشکاری،‌ مواد کامپوزیتی، مواد دیرگداز، خوردگی و مهندسی سطح، شبیه‌سازی و اتوماسیون و مدیریت مصرف انرژی در صنایع آلومینیوم بحث و تبادل نظر خواهد شد.

فرصت ارسال مقالات برای ارائه در پنجمین کنفرانس بین المللی آلومینیوم تا 6 بهمن ماه امسال تمدید شد.

202

نانو تکنولوژی حوزه فناوری احیای بحث تبادل نظر

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۸۵۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است

سیدعمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق، در دیدار فرشاد مهدی‌پور، معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران، و هیئت همراه وی، وضعیت فرهنگ و ارتباطات دو کشور و چشم‌اندازهای گسترش همکاری‌های عراق و جمهوری اسلامی ایران را بررسی کرد.

به گزارش ایسنا، در این دیدار که در دفتر رهبر جریان حکمت ملی عراق در بغداد انجام شد، حکیم بر ضرورت تبادل تجارب در بخش‌های فرهنگی، هنری و آرشیوی تأکید کرد.

وی با اشاره به نیازهای جوامع اسلامی به برنامه‌های فرهنگی که آنان را در برابر هجمه فرهنگی و اندیشه‌های منحرف مصون نگه دارد، بر ضرورت حمایت از برنامه‌های هنری و تولید فیلم و سریال و استفاده از فناوری‌های نوین برای رساندن آن به مخاطبان تأکید کرد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق همچنین بر ضرورت توقف جنگ در غزه تأکید کرد و جامعه جهانی را در قبال پیامدهای آنچه در غزه می‌گذرد و سکوت در برابر کشتار و گرسنه نگه‌داشتن و نسل‌کشی مسئول دانست.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • تولیدکنندگان آلومینیوم مواد اولیه را به قیمت دلار ۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • دیدار دیپلمات‌های ایران و روسیه در وین در آستانه سفر گروسی به تهران
  • گردهمایی جامعه جراحان ایران در تهران/ تبادل اطلاعات علمی
  • فراخوان اولین سالانه تبادل عکس ایران منتشر شد
  • ارائه ۲۰۰ مقاله در کنفرانس بین المللی برق به میزبانی زنجان
  • باید فبین‌فود را در سطح بین‌المللی گسترش دهیم
  • برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات
  • سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود