Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از سرگرمی‌های ستاره جدید بارسلونا بازی کردن با دخترش است.


به گزارش شریان نیوز،خبرورزشی، کوتینیو خرید جدید بارسلونا یکی از چهره‌های جذاب این روزهای دنیای فوتبال است و حالا بیش از هر زمان دیگری در کانون توجهات قرار گرفته.

کوتینیو شخصیت چندان پیچیده‌ای ندارد و به راحتی می‌توان با گشتی کوتاه‌مدت در صفحات شخصی او در شبکه‌های اجتماعی، متوجه دلمشغولی‌ها و سرگرمی‌هایش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوتینیو یک مرد خانواده‌دوست است. زمانی که در زمین چمن نیست، اوقات فراغتش را در جمع خانواده، یعنی در کنار همسرش آینا و دخترشان ماریا و دوستان‌شان سپری می‌کند. در این گزارش قصد داریم به مرور برخی سرگرمی‌ها و دلمشغولی‌های او بپردازیم:

بازی کردن با دخترش ماریا

یکی از سرگرمی‌های کوتینیو بازی کردن با دخترش ماریاست و بارها تصاویر و ویدئوهایی را از تفریح در کنار دخترش در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است. اخیراً او تولد دو سالگی دخترش را جشن گرفت و از اینکه خدا ماریا را به آنها داده، بسیار راضی و خوشحال است.

طرفدار سرسخت بازی‌های کامپیوتری

کوتینیو طرفدار سرسخت بازی‌های رایانه‌ای و به ویژه بازی‌های فوتبالی است و با دوستانش ساعت‌ها بازی می‌کند و بارها از طریق اینترنت با رقبایی مسابقه داده است.

فوتوالی یکی از دلخوشی‌های کوتینیو

یکی از ورزش‌های محبوب در برزیل، جزو ورزش‌های مورد علاقه او نیز هست؛ فوتوالی. او بارها و بارها عکس‌هایی را در کنار دوستانش در سواحل در حال بازی فوت‌والی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده.

سفر کردن

سفر به کشورهای مختلف دنیا همراه با همسرش آینا، از جمله کارهای مورد علاقه کوتینیو است. در صفحه شخصی او در اینستاگرام، تصاویری از کوتینیو و همسرش در کوچه‌های پاریس و یا در هالیوود لس‌آنجلس و جاهای مختلف دنیا بازتاب یافته است.

دسته بندیورزشی

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۸۶۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی کین: فعال شدن بند پاداش جذاب

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در این فصل عملکرد پرفراز و نشیبی را به نمایش گذاشت و نتوانست پس از بیشتر از یک در بار دیگر جام قهرمانی رقابت‌های بوندسلیگا را به دست آورد اما کین با وجود افت تیمش هم ستاره بی چون و چرای فوتبال آلمان بود.

این بازیکن که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از تاتنهام به بایرن پیوست توانست قدرت و توانایی‌هایش را در ترکیب این تیم هم به نمایش بگذارد و گل‌های بسیار زیاد و مهمی را برای آنها به ثمر رساند.

روزنامه ورزشی بیلد آلمان خبر داده است که یکی از بندهای پاداش موجود در قرارداد این ستاره انگلیسی تاکید کرده بود که اگر او بتواند در یک فصل بیشتر از ۴۰ گل یا پاس گل در تمامی رقابت‌ها به نام خودش به ثبت برساند پاداش ۳۰۰ هزار یورویی دریافت خواهد کرد.

کین تا به حال در این فصل موفق شده است در ۴۱ دیداری که در تمامی رقابت‌ها برای بایرن انجام داد ۴۰ گل به ثمر برساند و ۱۳ پاس گل هم ارسال کند و به این ترتیب بند پاداش موجود در قراردادش فعال شده است.

دیگر خبرها

  • کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏
  • گاری سواری، تنها سرگرمی کودکان غزه | ببینید
  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • عصبانیت پوچتینو: وی‌اِی‌آر بارها به من و تیمم آسیب زده
  • یک موقعیت استثنایی دیگر به خطا رفت
  • عشق الخاندرو گارناچو به کریستیانو رونالدو، حتی هنگام بیلیارد بازی کردن! / عکس
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • سمیر نصری: رونالدینیو و نازاریو استعدادهای بزرگ‌تری نسبت به مسی و رونالدو بودند
  • خوشحالی کین: فعال شدن بند پاداش جذاب
  • خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس