Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@06:51:13 GMT

مصمم به رفع موانع تولید در استان تهران هستیم

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۹۶۱۷۷

مصمم به رفع موانع تولید در استان تهران هستیم

تهران- استاندار تهران گفت: مصمم به برنامه ریزی دقیق و زمان بندی اجرای پروژه ها و رفع مشکلات در استان تهران هستیم..

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین مقیمی شامگاه دوشنبه در نشست با نخبگان دانشگاهی، ورزشی و سیاسی و اجتماعی شهرستان اسلامشهر، طی سخنانی گفت: امروز در اسلامشهر ۴ کارگروه تشکیل شد، که ۲ کارگروه صبح و ۲ کارگروه هم بعد از ظهر بود، در کارگروه های صبح مباحث عمرانی و برنامه ریزی اسلامشهر بررسی شد، بعد از ظهر نیز مباحث گردشگری، کارخانجات و موارد اقتصادی مطرح و در مجموع همه بحث های مربوط به عمران و زیر ساخت های شهرستان یک بار مرور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقیمی افزود: ظهر هم در مسجد نظرات مردم را شنیدیم و از نظرات علمای شهر نیز استفاده کردیم.

باید راه را برای کار کردن کارآفرینان باز کنیم

استاندار تهران با بیان این که توسعه اسلامشهر در تمامی این جلسات محور اصلی بود، گفت: با توجه به شرایط فعلی برای رسیدن به این اهداف، سرمایه گذاری بخش خصوصی بسیار تعیین کننده است، چرا که سرمایه گذاری اقتصادی برای دولت مقدور نیست، همه تلاش دولت ایجاد زیرساخت ها و تشویق بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در مباحث اقتصادی است، باید راه را برای سرمایه گذاران باز کنیم.

نماینده عالی دولت در استان تهران افزود: باید تلاش کنیم، که راه برای کار کردن کارآفرینان باز شود.

نخبگان در شهرستان ها برای جذب سرمایه گذار به دولت کمک کنند

وی از نخبگان اسلامشهر خواست برای جذب سرمایه گذاران به دولت کمک کنند و تاکید کرد: باید تولیدات ما طوری باشد، که در بازار داخل و خارج قابل رقابت باشد، باید سرمایه گذاران را برای سرمایه گذاری تشویق کنیم و اگر دیدیم جایی برای وی موانع ایجاد می شود، در رفع آن موانع تلاش کنیم، از تولید و سرمایه گذاری اشتغال و درآمد حاصل می شود و سطح معیشت ارتقا می یابد.

مقیمی افزود: بیکاری باید با افزایش تولید حل شود و این امر مستلزم راه اندازی و تقویت کارگاه ها و مراکز صنعتی و خدماتی است، ما مصمم به برنامه ریزی دقیق و زمان بندی اجرای پروژه ها و رفع مشکلات در استان تهران هستیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۹۶۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: سرمایه‌گذاران باور داشته باشند، مجموعه دولت در آذربایجان‌غربی از ابتدای سرمایه‌گذاری تا پایان آن و افتتاح طرح‌ها، در کنار آنها قرار دارد و در تمام مراحل از آنها حمایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمدصادق معتمدیان، امروز_یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جلسه راهبری طرح‌های سرمایه‌گذاری استان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به جذب سرمایه‌گذار دارد، اظهار کرد: آذربایجان‌غربی در راستای اجرای سیاست‌های دولت سیزدهم در این حوزه فعال و جذب سرمایه‌گذار از اولویت‌های استان است.

وی همچنین با بیان اینکه سرمایه‌گذار در روند سرمایه‌گذاری نباید دغدغه‌ای داشته باشد، افزود: مجموعه مدیریت دولت در استان، در کنار سرمایه‌گذاران ایستاده است تا با تأمین نیازهای آنها، روان‌سازی در صدور مجوزها و رفع موانع و مشکلات، طرح‌های سرمایه‌گذاری در کوتاه‌ترین زمان به سرانجام برسد.

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: سرمایه‌گذاران باور داشته باشند مجموعه دولت در آذربایجان‌غربی از ابتدای سرمایه‌گذاری تا پایان آن و افتتاح طرح‌ها، در کنار آنها قرار دارد و در تمام مراحل از آنها حمایت می‌کند.

به گزارش ایمنا، در این جلسه درخواست‌ها و روند سرمایه‌گذاری در حوزه تولید پارچه جین و کتان و طرح توسعه پتروشیمی ارومیه در حوزه تولید اوره و آمونیاک، بررسی شد و استاندار آذربایجان غربی دستورات لازم جهت تسهیل، روان‌سازی و تأمین امکانات لازم برای این سرمایه‌گذاری‌ها را صادر کرد.

کد خبر 748725

دیگر خبرها

  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • شناسایی ورفع موانع ومشکلات قبل سرمایه گذاری
  • پیگیری مشکل پل های عابرپیاده اسلامشهر
  • سابقه چندساله رشد تولید با مشارکت مردم در صنعت نفت
  • ۶۲۷۱ داوطلب اسلامشهری در نوبت اول کنکور شرکت کردند
  • لایحه جدید مالیاتی دولت به نفع تولید و در جهت جذب سرمایه در بخش مولد است؟
  • کارگران رزمندگان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • دولت نباید اقتصاد کشور را به موضوع ارز گره بزند