Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-08@19:19:11 GMT

ارسال 200 اثر به جشنواره عکس هفته قرآن استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۰۵۷۱۲

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، مهلت ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره عکس هفته قرآن و عترت استان مرکزی تا شنبه، 23 دی ماه تمدید شد.
میلاد جیریایی، دبیر جشنواره عکس هفته قرآن و عترت استان مرکزی، در این رابطه گفت: با توجه به اختلالات به وجود آمده در شبکه تلگرام و عدم موفقیت برخی هنرمندان در ارسال اثر از طریق این شبکه مجازی، مهلت ارسال آثار تا شنبه 23دی ماه تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با توجه به فیلترینگ شبکه تلگرام علاقه مندان برای سهولت کار می‌توانند آثار را از طریق پست الکترونیک haftequranmarkazi@gmail.com ارسال کنند. تاکنون بیش از 200 اثر به جشنواره عکس ارسال شده و داوران این دوره نیز حسن غفاری از تهران، امیر قادری از اراک و یاسر محمدخانی هستند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۰۵۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار زیادی از دانشگاه‎های مرکزی محدودیت پذیرش دانشجو دارند

به گزارش خبرنگار مهر، وجیه الله پارسا ظهر چهارشنبه در دهمین جشنواره جهادگران علمی و فناوری بسیج استان مرکزی اظهار کرد: ۴ هزار دانشجو در چهار دانشکده فنی و حرفه‌ای استان مشغول تحصیل هستند.

وی افزود: بیش از ۲۵ درصد مفاخر سطح کشور از استان مرکزی هستند همچنین این استان قطب چهارم صنعتی کشور و قطب دانشگاهی به شمار می‌رود و بیش از ۶۰ مرکز دانشگاهی با بیش از ۶۰ هزار دانشجو در سطح استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

پارسا با تاکید بر اینکه امروزه ضرورت آموزش‌های مهارتی بر کسی پوشیده نیست، گفت: در برنامه هفتم مقرر شده سهم آموزش‌های مهارتی به ۴۰ درصد برسد در حالی که اکنون این سهم ۱۶ درصد است.

وی با تاکید بر اینکه متأسفانه بسیاری از دانشگاه‌های استان با محدودیت پذیرش دانشجو مواجه هستند، گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای با افزایش پذیرش دانشجوها روبرو بوده و قرار است عنوان دانشگاه فنی و حرفه‌ای به عنوان دانشگاه ملی مهارت نیز تغییر یابد.

۱۶۷ اثر فناورانه به دبیرخانه جشنواره ارسال شد

دبیر جشنواره علمی و فناوری جهادگران بسیج استان مرکزی نیز بیان کرد: این جشنواره با هدف تقویت روحیه خودباوری علمی و کمک به بازدارندگی در مقابل فشارهای دشمن برای جلوگیری از پیشرفت علمی کشور و همچنین نمایش قدرت و اقتدار بسیج در جهت حفظ و تداوم ارزش‌ها و گسترش دستاوردهای انقلاب اسلامی و همچنین ترویج فرهنگ جهاد روحیه علمی و امید و نشاط در بین جوانان و بسیجیان استان مرکزی برگزار شد.

علی رحیمی افزود: از ابتدای مهرماه سال ۱۴۰۲ فعالیت این جشنواره در ۵ کمیته علمی و ارزیابی، برنامه ریزی و پشتیبانی، اجلاسیه و تبلیغات، روابط عمومی و ارتباطات و نظارت و بازرسی آغاز شده است.

وی گفت: کمیته علمی جشنواره ذیل شورای علمی فعالیت خود را با حضور اساتید استان از دانشگاه‌های مختلف استان آغاز کرده و تا پایان سال ۱۴۰۲ آماده دریافت آثار بود.

رحیمی تاکید کرد: در این بین ۱۶۷ اثر فناورانه به دبیر خانه جشنواره از سراسر استان ارسال شد و کمیته با برگزاری ۳۰۰ نفر ساعت جلسه آثار را بررسی و ۶۸ اثر را شایسته داوری دانست.

دبیر جشنواره علمی و فناوری جهادگران بسیجی استان مرکزی با اشاره به هم افزایی و همکاری دانشگاه‌های استان در این جشنواره گفت: در مجموع از آثار دریافتی، یک اختراع شایسته تقدیر، ۶ طرح به عنوان طرح فناورانه و ۷ اثر شایسته شرکت در نمایشگاه جمعی جشنواره و ۲ پایگاه به عنوان پایگاه علمی و پژوهشی نمونه و ۶ نفر از اقشار مختلف بسیج به عنوان اقشار دانشور نمونه برگزیده و تقدیر شدند همچنین از ۳ استاد حوزه علم و فناوری تجلیل شد.

رحیمی بیان کرد: بیش از ۲۱۰ جلسه با حوزه فناوری و مراکز دانش بنیان و هسته‌های فناوری برگزار شد که خروجی آن منجر به احصای بیش از ۱۴۶ نیاز فناورانه استان شد و بیش از ۵۰ تیم دانشجویی در استان مرکزی ساماندهی شدند و به ۳۲۰ نفر ساعت، آموزش ارائه شد.

کد خبر 6100618

دیگر خبرها

  • گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی
  • شمار زیادی از دانشگاه‎های مرکزی محدودیت پذیرش دانشجو دارند
  • ۱۶۷ اثر به جشنواره جهادگران علم و فناوری بسیج ارسال شد
  • بزرگترین نمایشگاه قرآن کریم در کابل به ایستگاه آخر رسید
  • ۴۸۱ طرح از ۲۶ استان برای هجدهمین جشنواره شیخ بهایی ارسال شد
  • ۵۳۶ اثر به جشنواره شعر ترکی - آذری آذربایجان غربی ارسال شد
  • شرکت ۶۰ شاعر خارجی در جشنواره شعر رضوی ترکی آذری
  • میزبانی سلماس از جشنواره بین المللی شعر رضوی ترکی
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»/ هنوز برای ستاره شدن وقت هست
  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان