Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ ابراز امیدواری کرد که مشکلات ذوب‌آهن برای حضور در آسیا برطرف شود.

طرفداری- سهیل مهدی درباره برنامه‌های سازمان لیگ برای صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های لیگ برتری اظهار داشت:

هرساله برنامه‌هایی در ای اف سی مشخص می‌شود که مطابق آن ما در کمیته صدور مجوز حرفه‌ای عمل می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در برنامه‌ امسال ای اف سی به دقت بیشتر روی شفافیت مالی باشگاه‌ها و بحث بدهی‌ها تاکید زیادی شده است. امنیت و ایمنی ورزشگاه‌ها و جرئیات آکادمی‌ها مواردی دیگری است که در برنامه‌ ای اف سی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه کار بررسی باشگاه‌ها از اواخر بهمن آغاز و تا پایان شهریور سال 97 ادامه پیدا می‌کند, تصریح کرد:

فصل گذشته فقط 7 باشگاه ایران مجوز حرفه‌ای گرفتند و امیدوارم امسال هر 16 تیم لیگ برتری به این مهم دست پیدا کنند. علاوه بر این  امسال تیم‌های لیگ یکی هم برای مجوز ملی مورد بررسی قرار می‌گیرند.

مسئول کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ درباره شرایط نامناسب باشگاه ذوب‌آهن اصفهان و اینکه گفته می‌شود با توجه به مشکلات مالی شرایط حضور خوب در لیگ قهرمانان آسیا را ندارد, گفت:

این باشگاه بر اساس مدارکی که برای ای اف سی ارسال کرده, موفق به کسب مجوز شرکت در مسابقات شده و حتی در جلسات و قرعه‌کشی این رقابت‌ها نیز شرکت کرده‌ است. امکان جایگزینی تیم دیگری به‌ جای ذوب‌آهن وجود ندارد و دیگر به هیچ‌ عنوان جا‌به‌جایی صورت نمی‌گیرد.

مهدی افزود:

اینکه گفته می‌شود باشگاه ذوب‌آهن مشکلاتی برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا دارد, به مباحث مدیریتی داخلِ باشگاه بر می‌گردد و ما نمی‌توانیم به این مشکلات ورود کنیم. همان‌طور که یک باشگاه می‌تواند برای آسیا خودش را تقویت کند و مثل پرسپولیس برود و نتیجه بگیرد, یک باشگاه هم شاید با وجود همه تلاش‌ها نتواند در این مسابقات موفق شود. ما نمی‌توانیم در شرایط داخلی ذوب‌آهن دخالت کنیم. امیدوارم وضعیت این باشگاه مناسب شود و ذوب‌آهن نماینده شایسته‌ای برای کشورمان باشد.

به گزارش تسنیم, سعید آذری, مدیرعامل باشگاه ذوب آهن روز گذشته اعلام کرده بود که این باشگاه با مشکلات مالی روبه‌رو شده و برای حضور در آسیا باید تقویت شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۰۵۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر ایرلندی برای حمایت از فلسطین تهدید شد/ خطر شغلی در پیش است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وردل آف ریل، نیکولا کوگلن بازیگر ۳۷ ساله «بریجرتون» که خواستار آتش بس فوری برای مردم فلسطین شده است، گفت هشدارهایی دریافت کرده مبنی بر این که صریح بودن وی در این مورد می‌تواند بر حرفه او تاثیر منفی بگذارد.

نیکولا گفت: این ابراز عقیده برای من مهم است، زیرا من یک فرد شناخته شده هستم و خوش شانس بوده‌ام که در حرفه‌ام به این نقطه رسیده‌ام و برای این واقعیت که می‌توانم کاری را که دوست دارم، انجام دهم و به دنیا سفر کنم و با افراد شگفت‌انگیز ملاقات کنم، احساس مسؤولیت اخلاقی می‌کنم و باید به نوعی پاسخگوی آن باشم.

وی با تاکید بر این که تعهدش برای کمک به دیگران قبل از شروع بازیگری وجود داشت، عنوان کرد: برای من همیشه حمایت از همه افراد بیگناه مهم بوده است. شاید خیلی ساده به نظر برسد، اما من فکر می‌کنم باید به موقعیت‌ها نگاه کرد و فکر کرد که مهم نیست اهل کجا یا چه کسانی هستند، باید از آن‌ها حمایت کنیم.

نیکولا در مورد هشدارهایی که در این صنعت دریافت کرده، تصریح کرد: به شما می گویند «دیگر کار نخواهی کرد»، اما از جایی که نمی‌خواهم هیچ بی‌گناهی رنج بکشد، نگران این واکنش‌ها نیستم.

وی افزود: باید تلاش کنیم تا بفهمیم چقدر برای یهودیان هم ناراحت کننده و وحشتناک است که این همه مردم بی‌گناه در فلسطین کشته می شوند.

کد خبر 6089692

دیگر خبرها

  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • طالبان خطاب به روسیه: حکومت افغانستان فراگیر است | دخالت در امور داخلی خود را نمی پذیریم
  • طالبان: دخالت در امور داخلی خود را نمی پذیریم
  • دلیل مهدی چمران برای ساخت مسجد در تمام پارک‌های تهران | فیلم
  • (ویدئو) مهدی چمران: در تمام پارک‌ها باید نمازخانه و مسجد بسازیم
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • واکنش AFC به صعود افغانستان به جام جهانی فوتسال
  • امیدوارم با جام برگردیم | فوتسال در آسیا پیشرفت کرده است
  • بازیگر ایرلندی برای حمایت از فلسطین تهدید شد/ خطر شغلی در پیش است
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است