Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رییس هیئت هنرهای رزمی کبودراهنگ گفت:به مناسبت دهه مبارک فجر شهرستان کبودراهنگ میزبان مسابقات کیک بوکسینگ بانوان استان همدان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛پرستو قیطاسی نایب رییس هیئت هنرهای رزمی شهرستان کبودراهنگ در گفتگو با کورنگ از برگزاری مسابقات کیک بوکسینگ بانوان استان همدان خبر داد واظهار داشت:به مناسبت دهه مبارک فجر شهرستان کبودراهنگ میزبان مسابقات کیک بوکسینگ بانوان استان همدان در چهار رده سنی نونهالان،نوجوانان،جوانان و بزرگسالان خواهدبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بااشاره به کسب مقام نایب قهرمانی کبودراهنگ در مسابقات چندجانبه هنرهای فردی شهرستان ملایر افزود:مسابقات هنرهای رزمی درشهرستان ملایر درچهاررده سنی برگزار گردید که ملایر،کبودراهنگ وفامنین به ترتیب رتبه های اول تا سوم تیمی را کسب کردند.

قیطاسی درخصوص عناوین فردی کسب شده در رده های مختلف سنی اضافه داشت:در رده سنی نونهالان طیبه عباسی،مریم نجفی،طیبه رشیدی،فاطمه حسینی،نرگس مرادی،مطهره رضایی و مریم کلهری موفق به کسب مدال طلا  و نازنین زهرا صادقی،زهرا حسینی والهه حسینی صاحب نشان نقره و صبامیرزایی ونازین زهرا عباسی موفق به کسب مدال برنز شدند.

نایب رییس هیئت رزمی شهرستان کبودراهنگ بااشاره به دیگر عناوین کسب شده توسط ورزشکاران این شهرستان عنوان کرد: در رده سنی نوجوانان هانیه محمدی،آرزو ولدخانی وندا رضایی صاحب نشان طلا و ریحانه مهدوی ،سیده نجمه حسینی همگر و زهرا پیری در سکوی سوم این دوره از رقابت ها قرار گرفتند.

وی شهرستان کبودراهنگ را دارای پتانسیل بالای ورزش رزمی دانست وخاطر نشان کرد:شهرستان کبودراهنگ در چندین سال گذشته پیشرفت چشمگیری در ورزش های رزمی داشته است و ورزشکاران این شهرستان می توانند عناوین کشوری را نیز تصاحب نمایند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۰۸۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل و توسعه زنجیره ارزش سفال و کشمش اولویت استان همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمجتبی حسینی صبح دوشنبه در ششمین نمایشگاه اکسپو ایران، گفت: صادرات، محور اصلی زنجیره‌های ارزش است و از آنجایی که زنجیره‌های ارزش سفال و کشمش تکمیل‌ترین زنجیره‌های همدان هستند لذا توسعه آنها اولویت استان است.

وی افزود: امسال هدف از حضور استان همدان در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی، در کنار معرفی توانمندی‌های صادراتی و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری، معرفی بیشتر و بهتر دو زنجیره ارزش مهم سفال و کشمش است.

حسینی تصریح کرد: انتظار داریم با برنامه‌ریزی صورت گرفته و ورود خوب استان به بحث زنجیره ارزش سفال و کشمش؛ میزان بهره‌وری، تولید و صادرات این محصولات افزایش چشمگیری پیدا کند.

وی اضافه کرد: برنامه‌ریزی و راهکار چگونگی بهبود طراحی، تولید، بسته‌بندی و فروش سفال و کشمش با مقیاس اندازه‌گیری سالانه در استان انجام شده به طوری که به راحتی می‌توان میزان پیشرفت توسعه این زنجیره‌های ارزش را مطابق با آن ارزیابی کرد.

حسینی گفت: در کنار سفال و کشمش، دو زنجیره اصلی و شناخته شده استان؛ مبل و منبت، پوشاک، گیاهان دارویی، سنگ‌های قیمتی و چرم نیز زنجیره‌هایی ارزشی هستند که توسعه آن‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی بیان کرد: زنجیره‌های ارزش راهبردی استان‌ها به صورت ملی و به همت معاونت اقتصادی وزارت کشور تعریف شده و برای هر زنجیره ارزش برنامه عملیاتی، چشم‌انداز و طرح توسعه تدوین شده است.

کد خبر 6092247

دیگر خبرها

  • دانشگاه بوعلی سینای همدان، میزبان رویداد دانشگاهی نزدیک قله ایم
  • تکمیل و توسعه زنجیره ارزش سفال و کشمش اولویت استان همدان
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان 
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • ثبت رکورد جهانی هنرهای رزمی با تلاش ورزشکار هوراندی
  • ثبت رکورد جهانی هنرهای رزمی توسط ورزشکار هوراندی
  • کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در بستان آباد
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان