Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ ونوس عامری رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد گفت: این جشنواره از چهارم تا ۱۴ اسفندماه در تالار فرهنگسرای شهرداری یزد برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری جشنوار‌های فرهنگی مختلف با هدف معرفی و بازبینی آثار گذشته نقش مهمی در انتقال ارزش‌های فرهنگی به نسل جدید دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عامری با بیان اینکه ارتقای سطح فرهنگ عمومی یکی از مهمترین وظایف نهاد‌های شهری است تصریح کرد: در جشنواره‌های فیلم باید آثار فاخر گذشتگان بازبینی و شرایط لازم برای آشنایی بیش از پیش هنرمندان جدید با نوع نگاه تاریخ هنری ایجاد شود.

دبیر هنری جشنواره فیلم یزد هم گفت: در این جشنواره ۱۰ فیلم از آثار فاخر و شاخص هنرمندان کشوری که در دهه‌های ۶۰ و ۷۰ اکران شده مورد بازبینی و بررسی قرار می‌گیرد.

زهرا السادات طباطبایی افزود: تمام عوامل فیلم‌های این جشنواره از کارگردان، تهیه کننده، بازیگران، طراح صحنه و تدوین گر حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: فاخر بودن، تأثیرگذار و مانا بودن از جمله ملاک‌های ارزیابی و انتخاب فیلم‌های ارائه شده در جشنواره فیلم یزد است.

وی با بیان اینکه مراسم اختتامیه جشنواره یاد شده در شهرستان تفت برگزار می‌شود گفت: این جشنواره با مشارکت شورای اسلامی شهر یزد برپا می‌شود.

انتهای پیام/ ا

نخستین جشنواره فیلم یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۰۹۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت

سرهنگ ذوالفقاری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در محور‌های پایگاه اطلاع رسانی و خبر، شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها، نرم افزار‌های کاربردی، کلیپ، موش گرافیک و پویا نمایی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

درخشش در جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت

وی افزود: علاقمندان فرصت دارند آثار خود را در دو بخش دانش آموزی و عمومی تا ۳۱ اردیبهشت به پیام رسان‌های داخلی به شماره ۰۹۹۳۳۸۸۲۰۷۵ ارسال کنند.

ذوالفقاری اضافه کرد: اختتامیه جشنواره خرداد ماه امسال برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • برپایی جشنواره بیتا در یزد
  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است
  • ملایر میزبان نخستین جشنواره موسیقی تاک
  • برپایی نمایشگاه و کارگاه رودوزی‌های سنتی در موزه بزرگ خراسان
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی در آذربایجان غربی
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنر‌های زیبای دختران میبد
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) در لارستان + تصاویر