Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار خلخال از افتتاح مدرسه شهید نیکبخت محمودی روستای طولش با اعتبار صرف شده 550 میلیون تومان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  ازناو ، فریدون بابایی بعدازظهر امروز  از تحقق آرزوی مردم روستای طولش و دانش آموزان محروم این روستا و افتتاح مدرسه شهید نیکبخت محمودی روستای طولش با اعتبار صرف شده بیش از 550 میلیون تومان در شش کلاس درس خبر داد و گفت: 200 میلیون تومان از هزینه صرف شده در این مدرسه موسسه خیریه نیک گامان جمشید تهران متقبل شده که جای تقدیر از این خیر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار خلخال گفت: روستای طولش یکی از روستاهای بزرگ شهرستان خلخال در بخش مرکزی و دارای مهاجرت معکوس است و به خاطر جوان بودن اهالی این روستا یکی از اولویت های مهم این روستا بعد از این مدرسه  تکمیل و تحویل سالن ورزشی این روستا به جوانان متعهد و با اخلاق این روستا است.

فرماندار در حضور مدیران کل و معاونین آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی استان اردبیل گفت: اعتبارات آموزش و پرورش خلخال امسال به سقف سه برابر رسیده است و تلاش می شود تا مشکلات حوزه آموزش و زیرساخت ها با پیگیری و پاسخ به مطالبات مردم حل شود.

در این مراسم سخاوت بیرامی مدیریت آموزش و پرورش خلخال از تلاش های قرارگاه خاتم الانبیا سپاه پاسداران و سپاه ناحیه خلخال  در اهدا بسته های آموزشی و فرهنگی به مدارس شهرستان خلخال از زحمات آنان تقدیر کرد.

 

 انتهای پیام /

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۱۲۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان

مصطفی زینتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از طرح بهسازی معابر روستایی در ۱۰ روستای شهرستان دامغان خبر داد و ابراز کرد: طرح بهسازی معابر مناطق قهاب رستاق و دامنکوه امسال با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال اجرا می‌شود.

وی گفت: سال گذشته طرح بهسازی در شش روستا با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال شامل آسفالت معابر و خیابان و جدول گذاری اجرا شده است.

رئیس بنیاد مسکن دامغان همچنین بین کرد: عملیات بهسازی در روستاهای حسن آباد و فرات در جنوب دامغان شامل ۱۱ هزار متر مربع آسفالت و جدول گذاری با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال به پایان رسید.

زینتی با بیان اینکه جلوگیری از جاری شدن روان آب‌ها و تسهیل در تردد و رفت و آمد از مهمترین اهداف اجرای طرح بهسازی در روستاها است، بیان کرد: بهسازی معابر روستایی در زمره مطالبات جدی مردم محسوب می‌شود.

کد خبر 6096801

دیگر خبرها

  • افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا
  • دبستان ۶ کلاسه خیرساز مرحوم محب‌الله شاویسی در سنندج افتتاح شد
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان
  • تامین آب شرب سالم و پایدار برای روستای «دره دول» بخش ماژین
  • پوشش تحصیلی ۹۹.۸ درصدی مقطع ابتدایی در چهارمحال و بختیای
  • مشق عشق فداکاری در مدرسه روستایی در زفره