Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-29@05:21:49 GMT

عربده کشی پسر نتانیاهو دردسر ساز شد

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۱۶۷۵۵

انتشار فایلی صوتی عربده کشی پسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تلویزیون این رژیم به رسوایی جدیدی برای نتانیاهو تبدیل شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، بنيامين نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستي روز سه شنبه و به دنبال انتشار يك فايل صوتي منتسب به پسر وي كه تحت تاثير مصرف مشروبات الكلي در بيرون از يك سالن در مورد نقش نتانياهو در يك معامله بزرگ گازي صحبت مي كند، مجبور به ارائه توضيحاتي در اين باره و دفاع از خود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاري فرانسه از شهر قدس، انتشار نوار صوتي صحبت هاي يائير نتانياهو پسر بنيامين نتانياهو كه در گذشته نيز مورد انتقادات متعددي قرار داشت باعث شد موج انتقادات از نخست وزير رژيم صهيونيستي و نقش وي در معاملات صنعت گاز اسرائيل آن هم در شرايطي كه وي به خاطر پرونده هاي ديگري با تحقيقات مواجه است، تشديد شود.
خانواده نتانياهو انتشار اين فايل صوتي از كانال دو تلويزيون اسرائيل را كه گفته مي شود مربوط به سال 2015 است، محكوم كردند.
نتانياهو كه پيش از ديدار با نمايندگان سازمان پيمان آتلانتيك شمالي (ناتو) صحبت مي كرد، تاكيد كرد پسرش به خاطر به كار بردن الفاظ ركيك در مورد زنان در اين فايل صوتي معذرت خواهي كرده و اينكه وي نقشي در هيچگونه معامله گازي نداشته است.
در اين فايل صوتي، صداي يائير نتانياهو 26 ساله شنيده مي شود كه با كوبي ميمون پسر يكي از سهامداران اصلي يك ميدان گازي فراساحلي در نزديكي قلمرو دريايي اين رژيم صحبت مي كند.

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۱۶۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر ادامه جنگ در نوار غزه تاکید کرد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز جمعه اعلام کرد که ارتش این رژیم تا پیروزی در جنگ ادامه خواهد داد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی، بدون اشاره به کشتار زنان و کودکان در غزه، گفت که این رژیم هیچ تلاشی از سوی دادگاه کیفری لاهه برای تضعیف حق اساسی خود را نمی پذیرد.

نتانیاهو، با اشاره به احتمال صدور حکم بازداشت از سوی دیوان کیفری لاهه مدعی شد: تهدید علیه نظامیان ارتش و شخصیت‌های عمومی ما در اسرائیل رسواکننده است.

همزمان با افزایش گمانه‌زنی‌ها درخصوص اقدام دیوان دادگستری بین‌المللی در صدور حکم بازداشت شماری از مقام‌های ارشد رژیم صهیونیستی به اتهام ارتکاب جنایت جنگی در غزه تا پایان ماه جاری میلادی، شورای امنیت داخلی رژیم اسرائیل روز چهارشنبه نشستی اضطراری برگزار کرد.

پنجشنبه هفته گذشته بود که شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی فاش کرد که بنیامین نتانیاهو خواستار میانجی‌گری وزیران امور خارجه انگلیس و آلمان برای جلوگیری از صدور قرار بازداشت دیوان بین‌المللی دادگستری علیه خود و دیگر مقامات این رژیم شد.

کد خبر 6089283

دیگر خبرها

  • تظاهرات شهرک‌نشینان برای کناره‌گیری نتانیاهو
  • تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه «نتانیاهو»
  • «لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو
  • اسرای اسرائیلی خطاب به نتانیاهو: هر چه زودتر برای آزادی ما توافق کن!
  • نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه بر اقدامات ما تأثیری نخواهد داشت
  • تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • عربده کشی نتانیاهو برای دادگاه لاهه
  • کل غزه را نابود کنید | از حالا به بعد باید با موشک و بمب با حماس صحبت کنیم