Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدارهای سوم پلی آف مسابقات باشگاهی بسکتبال درحالی فردا برگزار می شود که در صورت پیروزی تیم های مدعی، لیگ برتر در این مرحله به پایان رسیده و وارد مرحله نیمه نهایی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله پلی آف و یک چهارم نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور فردا پنجشنبه با برگزاری دیدارهای سوم پیگیری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدارهای در حالی برگزاری می شود که تیم های پتروشیمی بندرامام، شهرداری تبریز، نفت آبادان و مهرام تهران در دیدارهای اول و دوم این مرحله که میزبان آن بودند صاحب برتری شدند. 

مرحله یک چهارم نهایی مسابقات باشگاهی بسکتبال به صورت سه از پنج برگزار می شود. بر این اساس این چهار تیم با بردی که در دو دیدار اخیر خود کسب کردند گام بلندی برای صعود به نیمه نهایی برداشتند. در واقع نتیجه ای که آنها فردا و در دیدار سوم پلی آف کسب می کنند، تعیین کننده خواهد بود برای اینکه پرونده لیگ برتر بسکتبال در مرحله پلی آف اول بسته شود یا همچنان دیدارهای این مرحله ادامه داشته باشد؟

فردا و در روز سوم مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال شهرداری گرگان میزبان پتروشیمی بندرامام است. این تیم گرگانی به جز دو دیدار گذشته پلی آف، هر دو دیدار خود در مرحله مقدماتی را هم به پتروشیمی واگذار کرده بود. همین عملکرد تا حد زیادی نتیجه بازی پنجم دو تیم در این فصل از رقابت ها را تعیین می کند. 

این نتیجه برای یک دیدار دیگر هم قابل پیش بینی است. آنجا که یس آل گرگان میزبان دیگر مدعی لیگ یعنی شهرداری تبریز است. تبریزی ها هم به جز دو دیدار نخست پلی آف، دو دیدار نیم فصل اول و دوم مسابقات را برابر این حریف گرگانی با برد به پایان رساندند. تکرار این نتیجه در دیدار فردا هم دور از ذهن نیست. 

به جز دو دیداری که در گرگان برگزار می شود، فردا دو دیدار هم در تهران برگزار می شود. در تالار بسکتبال آزادی نیروی زمینی میزبان نفت آبادان است. آبادانی ها که فینالیست فصل گذشته لیگ بسکتبال بودند، در هر چهار دیدار فصل جاری برابر نیروی زمینی صاحب برتری شدند. آنها خوب می دانند در صورت سرنوشت ساز ترین برد برابر نیروی زمینی را باید فردا کسب کنند تا کارشان برای نیمه نهایی به بازی چهارم کشیده نشود.

دانشگاه آزاد - مهرام؛ این دیدار دیگر دیدار روز سوم پلی آف بسکتبال است. ین دو تیم در مرحله مقدماتی رقابت خیلی نزدیکی با یکدیگر داشتند طوریکه در پایان این مرحله در نزدیک ترین فاصله به یکدیگر و در رده های چهارم و پنجم قرار گرفتند. هر یک از آنها از پیروزی در هر یک از دیدارهای رو در روی مقدماتی نیز سهم داشتند طوریکه مهرام در دیدار رفت و دانشگاه آزاد در دیدار برگشت صاحب برتری شد اما در مرحل پلی آف این تیم مهرام بود که موفق شد دو دیدار نخست را به سود خود تمام کند. این تیم هم فقط یک پیروزی فاصله دارد تا صعود به نیمه نهایی.

برنامه دیدارهای سوم مرحله پلی آف مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور به شرح زیر است: 

پنجشنبه ۲۱ دی ماه
* شهرداری گرگان - پتروشیمی بندرامام 
* یس آل گرگان - شهرداری تبریز 
* نیروی زمینی - نفت آبادان 
* دانشگاه آزاد - مهرام تهران 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۲۱۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت

تیم ذوب‌آهن اصفهان در بازی نخست از سری نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال مقابل طبیعت شکست خورد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و طبیعت تهران در بازی نخست از سری نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال از ساعت 16 امروز (شنبه) به مصاف هم رفتند که این دیدار با حساب 84 بر 74 به سود طبیعت به پایان رسید.

لیگ برتر بسکتبال؛ برتری شهرداری گرگان برابر مهرام

طبیعت در کوارترهای اول، سوم و چهارم با نتایج 19 بر 17، 25 بر 15 و 26 بر 21 برنده شد و کوارتر دوم را 14 بر 21 واگذار کرد.

جردن استیونس گارد تیم طبیعت با کسب 41 امتیاز و هفت پاس گل، ستاره تیمش بود. جمال جونز هم 17 امتیاز و شش ریباند برای ذوب‌آهن به ثبت رساند.

دیدار دوم تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و طبیعت تهران، دوشنبه دهم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

شهرداری گرگان و مهرام تهران، برگزارکننده دیگر بازی‌های مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • طبیعت مچ ذوب‌آهن را خواباند
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی
  • نبرد ۴ تیم برای جام جهانی
  • شاگردان شمسایی به دنبال اثبات قدرت/ نبرد ۴ تیم برای جام جهانی