Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا بهمن پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در زمان آغاز اجرای طرح سهام عالت، قرار بود 70 درصد جمعیت از سهام عدالت برخورد دارد شوند اما از جمعیت 811 هزار نفری استان در آن سال ها حدود 90 درصد مردم استان را پوشش دادیم.
وی تصریح کرد: مشمولان ما بیش از سقفی که در اهداف طرح سهام عدالت تعریف شده بود برای ثبت نام اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بهمن پور افزود: اکنون 85 درصد جمعیت استان تحت پوشش سهام عدالت قرار دارند و 731 هزار و 441 نفر از مردم استان سود سهام عدالت دریافت می کنند.
وی اظهار کرد: بر اساس قانون، سود سهم تا 10 سال بابت سهامی که تخصیص داده شده به حساب سهام پذیر واریز می شد و اکنون پس از پایان مهلت 10 سال تسویه اقساط سهام عدالت، سود سهام سال 95 توزیع می شود.
بهمن پور تصریح کرد: سود سهام عدالت امسال، معادل 15 درصد از ارزش سهام تعریف شده است و بر این اساس دارندگان سهام که میزان سهام عدالتشان 10 میلیون ریال است، یک میلیون و 500 هزار ریال دریافت می کنند که این سود در دو یا سه مرحله به حساب آنان واریز می شود.
وی افزود: اکنون سقف سهام عدالت مددجویان نهادهای حمایتی و افرادی که از محل آورده نقدی خود اقدام به تسویه مانده بدهی اقساط سهام خود کرده اند 10 میلیون ریال است که معادل یک میلیون و 500 هزار ریال سود، بابت عملکرد سود 42 شرکت سرمایه پذیر در سال 95 دریافت می کنند.
رئیس سازمان اقتصادی و دارایی خراسان شمالی تصریح کرد: افرادی که ارزش سهام عدالتشان کمتر است، معادل 15 درصد ارزش سهامی که دارند سود دریافت می کنند.
وی با بیان اینکه اطلاعات برخی از افراد برای واریز سود سهام عدالت کامل نیست گفت: برخی موارد در حالت عدم تصمیم گیری است و افرادی که فوت کرده اند و یا افرادی که شماره شبا را در سامانه وارد نکرده اند در این مرحله امکان دریافت سود را ندارند البته این مبلغ برای سهامداران محفوظ است.
رئیس سازمان اقتصادی و دارایی خراسان شمالی افزود: میزان سود در سال های آتی برای شرکت ای سرمایه پذیر ممکن است تغییر کند.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۲۷۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی گفت: میزان بارش در خراسان شمالی طی سال آبی جاری به نسبت سال گذشته ۴۲ درصد افزایش یافته است.

مهری هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی، اظهار کرد: میزان بارش در خراسان شمالی طی سال آبی جاری به نسبت سال گذشته ۴۲ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: این میزان نسبت به دوره آماری شش درصد کاهش داشته است که نشان می‌دهد همچنان با کمبود بارندگی به نسبت دراز مدت مواجه هستیم.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: میزان بارندگی در هفته دوم اردیبهشت نرمال و هفته‌های سوم و چهارم بیش از حد نرمال پیش‌بینی شده است.

هاشمی انجام محلول‌پاشی زمین‌های زراعی را در صورت شرایط جوی مساعد مناسب ارزیابی کرد و گفت: مسافران، دامداران و خودروها از اتراق در کنار مسیل‌ها خودداری کنند.

کد خبر 748663

دیگر خبرها

  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم
  • سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • صدور ۴۹۴۰ شناسه یکتا برای پروانه کسب‌های کاغذی در خراسان شمالی
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • فقط ۴۵۰۰ صنف خراسان شمالی شناسه یکتا دارد
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند