Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-06@20:44:45 GMT

برق در تهران 75 نفر را کشت

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۳۲۸۴۸

برق در تهران 75 نفر را کشت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، دکتر مسعود قادی پاشا با اعلام این خبر افزود: در هشت ماهه امسال این شمار فوت شده به دلیل برق گرفتگی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته (1395) با 67 مورد فوت شده 12درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: از کل فوت شدگان در اثر برق گرفتگی در 8 ماهه امسال 62 تن مرد و 5 تن زن بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران با اعلام این که 85 تن در سال گذشته (1395) در این استان در اثر برق گرفتگی فوت کردند، تصریح کرد: از کل فوت شدگان در اثر برق گرفتگی در سال گذشته 80 تن مرد و 5 تن زن بودند.

بر اساس این گزارش، در سال 95 در کل کشور 595 تن بر اثر برق گرفتگی کشته شدند که 57 تن از آنها زن و 538 تن مرد بودند.

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۳۲۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبض مسکن در کلان‌شهر همسایه تهران

کرج به دلیل مجاورت با تهران، زودتر و بیشتر از سایر شهر‌های بزرگ کشور، تحت‌تاثیر وقایع و روند‌های بازار مسکن تهران قرار می‌گیرد.

به گزارش دنیای اقتصاد، سال گذشته، بخشی از مهاجرت‌های مستاجران تهرانی به مناطق شهری اطراف، در قالب ورود به کرج و حومه استان البرز رقم خورد.

طی دهه ۸۰ نیز بعد از جهش قیمت مسکن (سال‌های پس از ۸۶) بخش قابل‌توجهی از زوج‌های جدید تهرانی، کرج را برای صاحب خانه شدن انتخاب کردند.

با این حال تحولات شهری در این کلان‌شهر همسایه تهران طی سال‌های اخیر از یک سو نیروی جاذبه سکونتی برای تهرانی‌های ناتوان از خرید و اجاره را بیشتر کرد –از جمله تجهیز شبکه متروی تهران-کرج- و از سوی دیگرعاملی برای تغییرات قیمت مسکن با آهنگ سازگارتر با تهران شد.

در نبض مسکن امروز، فایل‌هایی که زمستان سال گذشته در بازار مسکن کرج و برخی مناطق شهری حومه‌ای عرضه شده بود، آورده شده است.

میانگین قیمت پیشنهادی فروش در این فایل‌ها ۴۲ میلیون تومان است که برای واحد‌های مسکونی با میانگین مساحت ۹۷ مترمربع و میانگین سنی ۷ سال ساخت برآورد شده است.

این سطح قیمت با توجه به سطح قیمت آپارتمان‌های تهران در زمستان سال گذشته بیانگر آن است که فاصله قیمت مسکن بین این دو کلان‌شهر کمتر از نصف است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت مسکن در مناطق مختلف کرج را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در تهران / پیش‌بینی لغزندگی جاده‌ها و آب‌گرفتگی معابر
  • البرز رتبه دوم تردد بین استانی در کشور را کسب کرد
  • نبض مسکن در کلان‌شهر همسایه تهران
  • رگبار و رعدوبرق تهران را دربرمی‌گیرد / پیش‌بینی لغزندگی جاده‌ها و آب‌گرفتگی
  • شمار کشته‌شدگان سیل در برزیل به ۵۷ نفر رسید
  • اعلام جزئیات مفقودی یک کارگر شهرداری منطقه ۱۵ تهران
  • فیلمی از بارش باران تهران در شب گذشته
  • اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان
  • اتوبان شهید خرازی تهران باز شد
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد