Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بسیج سرهنگ عوضعلی فقیری در نشست مجمع استانی شورای قشربسیج رسانه سیستان و بلوچستان اظهار داشت: از آنجایی که ۷۰ درصد حل مشکلات جامعه ناشی از سوء مدیریت است اصحاب رسانه می‌توانند با قلم هنرمندانه خود مردم را در تحقق خواسته‌های بحق شان یاری کنند.

معاون خبر صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان نیز در این نشست با اشاره به اینکه حاشیه نشینی یکی از معضلات اصلی این استان است گفت: با توجه به خشکسالی‌های حدود ۲۰ ساله در استان و پیامد‌های آن از جمله شکل گیری حاشیه نشینی، اصحاب رسانه می‌توانند با پیگیری مطالبات مردمی و ارائه راهکار به رفع مشکلات کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



احمد ملاشاهی تاکید کرد: رسانه‌ها می‌توانند با رویکرد کارشناسی در تبیین، طرح و حل مشکلات اجتماعی تاثیر گذار باشند و در مهندسی افکار عمومی نیز نقش بسزایی ایفا کنند.

وی خشکسالی، کم آبی و حاشیه نشینی را از جمله معضلات اصلی سیستان و بلوچستان ذکر کرد و گفت: خبرنگاران می‌توانند یک گام جلوتر از دیگران برای رفع مشکلات تاثیر گذار باشند.

رضا لطیفی یکی از کارشناسان حوزه رسانه سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز در این نشست وظیفه رسانه‌ها را روشن گری ذکر کرد و گفت: از آنجایی که بر اساس تجربه با قوی‌تر شدن انقلاب، دشمن نیز قوی‌تر می‌شود رسالت خبرنگاران برای روشن گری افکار عمومی سنگین‌تر شده است.

یوسف علی بیگی رئیس سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان نیز در این نشست بر فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، تولید محتوا و خبر‌های کیفی در زمینه رفع مشکلات اجتماعی نظیر حاشیه نشینی تاکید کرد.

به گزارش بسیج حاشیه نشینی به عنوان چالش جدی برخی از شهر‌های سیستان و بلوچستان به ویژه زاهدان، زابل، ایرانشهر و چابهار را درگیر کرده به گونه‌ای که سرمنشا معضلات و مشکلات فراوانی شده و چهره نامناسبی به شهر‌ها داده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۴۰۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

(تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • رسانه پردازی جلوی حکومت دیکتاتورها را می گیرد
  • عقب‌نشینی اسرائیل از مطالبه اولیه خود درباره آزادی اسرا
  • برخی شهرهای استان مرکزی با پدیده حاشیه‌نشینی روبرو است
  • استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون؛ چرا در مورد حق پخش چیزی نمی‌گویید؟
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون سهند تبریز
  • بیانیه تند باشگاه تراکتور؛ «مطالبه‌گری» را دستاویز پوشش ضعف‌هایتان نکنید!
  • انتقاد شدید باشگاه تراکتور از مجریان شبکه تلویزیونی «سهند»
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم