Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ حجت الاسلام سیدمصطفی حقی دادستان مرکز گلستان در این مراسم با اشاره به ادامه دشمنیهای آمریکا علیه انقلاب اسلامی تقویت تشکل های مردمی، خالی نشدن سفره اقشار آسیب پذیر و پیگیری مطالبات مردم را موجب تقویت نظام اسلامی دانست.

همچنین در این مراسم از دست اندرکاران حفظ امنیت شهرستان گرگان قدردانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۴۷۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام ظهر روز پنجشنبه در آیین استقبال از شهید تازه تفحص شده «محمدشفیع فیضی‌زاده» در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که شهدا موجب برکت هر جامعه‌ای هستند، گفت: عزت، افتخار، سربلندی و امنیت این کشور مرهون جانفشانی شهداست.

ساتاندار ایلام، آرمان و اهداف شهدا را اعتلای قرآن، دین اسلام و اعتلای نظام اسلامی و توجه به اصول دینی ذکر کرد و گفت: همه ما وظیفه داریم پاسدار شهدا باشیم که جان خود را برای اعتلای نظام اسلامی و پاسداری از خاک این کشور فدا کردند.

بهرام‌نیا بیان داشت: شهدا بر گردن ما حق دارند و باید با خدمت به مردم و اعتلای نظام و انقلاب بتوانیم گامی در راستای اهداف والای آن‌ها برداریم.

استاندار ایلام با اشاره به استقبال باشکوه مردم از این شهید بزرگوار، گفت: مردم و مسئولان استان از این شهید استقبال باشکوهی داشتند. به خانواده این شهید و مردم استان تسلیت عرض می‌کنم.

کد خبر 6095244

دیگر خبرها

  • امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است
  • سردار شکارچی: رسانه یکی از مهمترین عناصر نقش‌آفرین در تقویت قدرت نرم و امنیت است
  • امنیت و اقتدار کشور محصول قدرت و سلامت نیروهای مسلح
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • کارگران موتور محرکه و بازوان پرتوان جامعه‌ هستند
  • لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد