Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@03:55:20 GMT

راه اصلی کلور - درام احداث می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۵۴۹۰۷

راه اصلی کلور - درام احداث می شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جلسه مشترک با پيمانكار راه كلور _ درام و با حضور نماينده مردم خلخال وكوثر و فرماندار خلخال اظهار داشت: هدف از تشكيل اين جلسه تسريع در احداث اين پروژه است، اين پروژه اول بهمن ماه سالجاری كلنگ زنی خواهد شد و پيمانكار متعهد شده است كه در عرض ١٤ماه ابنيه را تكميل و در طول ٢٤ ماه نيز كل پروژه را اتمام كند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پايان خاطرنشان كرد: اداره كل راه و شهرسازی به عنوان كارفرما بايد نظارت خود را در طول اجرا و بهره برداری اين پروژه بيشتر نمايد.

30 کیلومتر از طول مسیر جاده کلور به درام در حوزه راه و شهرسازی استان اردبیل قرار گرفته و 20 کیلومتر آن در در حوزه راه و شهرسازی استان زنجان است.

جاده کلور به درام از جاده‌های بسیار زیبا، ایمن و بدون کولاک و برف کشور در حاشیه رود قزل‌اوزن است که با تکمیل و بهره‌برداری از این جاده شاهد کاهش 80 کیلومتری در مسیر جاده‌ای اردبیل به تهران خواهیم بود.

از اهداف اجرای این پروژه می‌توان به کاهش طول سفر با مرکز کشور، ارتباط سریع استان اردبیل با استان‌های همجوار و مرکز کشور کاهش سوخت، ارتباط سریع استان‌های غرب کشور با استان‌های شمال کشور اشاره کرد و از اثرات این طرح با کاهش تصادفات جاده‌ای در طول این مسیر در زمینه شاخص‌های اجتماعی، اقتصادی، توریستی وصنعتی استان و حمل کالاهای ترانزیتی و محصولات کشاورزی و عبور مسافران تاثیر به‌سزایی خواهد داشت.

انتهای پیام/ح

احداث راه اصلی کلور- درام در شهرستان خلخال

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۴۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو حادثه رانندگی با ۱۵ مصدوم در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اردبیل به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل صبح امروز در تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری در جاده هیر هشت نفر مصدوم شدند.

بر اساس این گزارش ساعت ۹ و ۱۵ دقیقه تصادف ۲ دستگاه خودروی پراید در جاده هیر بین کرگان و آراللو به مرکز اورژانس ۱۱۵ اردبیل اعلام شد که هشت مصدوم حادثه پس از انجام اقدام‌های اولیه درمانی به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

همچنین روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از مصدوم شدن هفت نفر در حادثه رانندگی دیگری در جاده مرادلو خبر داد.

بر این اساس ساعت ۹ و ۱۵ دقیقه صبح امروز تصادف ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در جاده مرادلو نزدیکی روستای سید قهرمانلو گزارش شد که بلافاصله سه دستگاه آمبولانس‌ هفت مصدوم حادثه را به بیمارستان ولیعصر مشگین‌شهر منتقل کردند.

دیگر خبرها

  • دو حادثه رانندگی با ۱۵ مصدوم در اردبیل
  • ۳۰۰ طرح عام‌المنفعه توسط بسیج سازندگی اردبیل عملیاتی شده است
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • احداث پد بالگرد اورژانس در جاده‌های قم
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم
  • عوارض آزادراه تهران-شمال در اختیار محیط زیست
  • آغاز احداث متروی رباط کریم
  • آغاز احداث مترو رباط کریم در امتداد خط یک مترو
  • آغاز احداث مترو رباط کریم
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه