Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیررضا خادم روز جمعه در آئین قدردانی از قهرمانان و مدال آوران ورزشی شهرستان آران و بیدگل گفت: تلاش والای نیکوکاران در حوزه ورزش ستودنی است و به ویژه خیرین ورزش یار شهرستان آران و بیدگل کمک های شایانی به توسعه ورزش کشور کردند.
وی افزود: باید خیرین برای اجرای طرح های حوزه ورزش و جوانان پیشگام شده و مسئولان قدر این فرصت را بدانند زیرا قدردانی از خیرین می تواند منجر به ترغیب سایر نیکوکاران جامعه برای ورود به حوزه ورزش و جوانان کشور شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره ورزش و جوانان آران و بیدگل هم بیان کرد: سرانه ورزشی در شهرستان حدود 58 سانتی متر مربع است که 38 سانتی متر آن متعلق به اداره ورزش و جوانان است.
علیرضا عابدی با اشاره به نقش پررنگ خیرین در توسعه ورزش در شهرستان آران و بیدگل گفت: بیشتر فضاهای ورزشی احداث شده در این شهرستان توسط خیرین ایجاد شده و جمع کمک های خیرین نزدیک به 120 میلیارد ریال بوده است.
او اضافه کرد: زمین چمن شهید کوچکی سفید شهر، زمین چمن مصنوعی نوش آباد، تکمیل استادیوم ورزشی خوروش، سالن شهید اسماعیلیان، سالن شهید جندقیان، سالن ورزش های رزمی، سالن کشتی، زورخانه پهلوان کربلا و زورخانه تختی از جمله پروژه هایی هستند که با کمک خیرین ساخته شده و یا در حال ساخت است.
آئین قدردانی از قهرمانان، مدال آوران و حامیان ورزش شهرستان آران و بیدگل با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در باشگاه ورزش باستانی حضرت ابوالفضل (ع) برگزار و کتابی با عنوان قهرمانان ورزشی آران و بیدگل نیز در حاشیه برگزاری این آئین رونمایی شد.
شهرستان آران و بیدگل با بیش از 100 هزار نفر جمعیت در فاصله 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
خبرنگار: حسین منصوری فر** انتشاردهنده: محمد ملا حمزه زاده
7472/8123
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۶۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ حجت الاسلام  ابوالفضل سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه آران و بیدگل با اشاره به پاسخ کوبنده ایران به اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی گفت: وعده صادق بزرگترین و مهم‌ترین عملیات نظامی یک کشور علیه رژیم کودک کش صهیونیستی بود.
امام جمعه آران و بیدگل افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی امروز با عملکرد خود در منطقه نشان دادند به غیر آدم کشی و کودک کشی کاری برای بهبود اوضاع در خاورمیانه انجام ندادند.

حجت الاسلام سلیمانی ادامه داد: امنیت کشور، امنیت زندگی مردم، اجرای عدالت در همه عرصه‌ها، رسیدگی به مسکن محرومان و ایجاد اشتغال برای جوانان منجر به توسعه جامعه می‌شود و باید مسؤولان این موارد را مورد توجه قرار دهند.
وی با بیان اینکه امروز مردم در سرنوشت جامعه اثرگذارند، افزود: شعار امسال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» نیاز به همراهی مردم دارد و مردم باید در این زمینه همراه مسوولان باشند.

دیگر خبرها

  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • غبار روبی گلزار شهیدای آران و بیدگل
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • پر شدن سیل بند‌ها بر اثر بارش باران شهروندان آران و بیدگل را شگفت زده کرد + فیلم
  • تجلیل از کارگران شرکتهای فرش آران و بیدگل
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی