Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع سابق تیم ملی انگلیس احتمالا شغل جدیدی خواهد داشت.

طرفداری- فیل نویل، مدافع سابق منچستریونایتد، نفر اول لیست اتحادیه فوتبال انگلیس برای هدایت تیم ملی زنان این کشور است.

مدافع سابق سه شیرها هیچ سابقه ای در هدایت تیمی از زنان نداشته، ولی طی سال های اخیر تجربه حضور در کادر فنی منچستریونایتد، اورتون و زیر 21 ساله های انگلیس را داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون مشخص شده نام نویل 40 ساله ماه گذشته به عنوان پینشهادی گذرا مطرح شده، ولی الان اتحادیه فوتبال انگلیس به او به عنوان نفر اول برای هدایت تیم ملی زنان این کشور نگاه می کند. 

گاردین خبر داده، اتحادیه پس از برکناری مارک سمپسون در ماه سپتامبر به دلیل رفتار حاشیه ای، به دنبال جایگزینی او بوده است و طی این مدت مو مارلی، به طور موقت هدایت تیم را به عهده داشته است.

گفتنی است تیم ملی زنان انگلیس در حال حاضر در رده سوم رنکینگ فیفا قرار دارد و جام جهانی 2019 زنان در فرانسه هم نزدیک است. شنیده ها حاکی از علاقه نویل برای رسیدن به سرمربیگری در این تیم است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۶۸۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اریک تن هاخ: هری کین را می‌خواستیم؛ هویلوند هم به آن سطح خواهد رسید

سرمربی منچستریونایتد از تلاش نافرجام تیمش برای جذب هری کین پرده برداشت. 

طرفداری | اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، پیش از بازی دوشنبه شب مقابل کریستال پالاس، با گری نویل از اسکای اسپورت صحبت کرد تا در مورد اهداف نقل و انتقالاتی سابق تیمش از جمله هری کین، نکات مثبت راسموس هویلوند، مدل بازی باشگاه و سبک‌های بازی گفتگو کند.

تن هاخ در حال به پایان رساندن دومین فصل حضور خود در این باشگاه است، دورانی که فراز و نشیب های زیادی را هم داخل و هم خارج از زمین داشته است. شایعاتی در مورد اختلاف با بازیکنان، تغییرات در مالکیت و سلسله مراتب باشگاه و همچنین عملکردهای ضعیف و نتایج ضعیف وجود داشته است.

منچستریونایتد با مصدومیت های متعددی به ویژه در دفاع مرکزی و چپ دست و پنجه نرم کرده است که تن هاخ بارها و بارها در گفتگوی خود با نویل، مدافع سابق منچستریونایتد، به آن اشاره می کند.

در این باشگاه تنها بازیکنان فوق العاده می توانند حضور داشته باشند چون انتظارات بسیار زیاد است. منچستریونایتد بزرگترین باشگاه جهان یا دومین و سومینِ آنها است. بزرگترین جامعه هواداری را هم داریم و به همین دلیل انتظارات همیشه زیاد است.   به جای ستاره، استعداد جذب کردیم  اما طی دهه گذشته و در این مقطع، ما نتوانسته ایم همیشه آن بازیکنانی را که می خواهیم جذب کنیم. اما باید به کارمان ادامه می دادیم و به جای بازیکنانی که قبلا خودشان را ثابت کرده بودند، بازیکن جوان و مستعد جذب می کردیم. برای جذب بازیکن مستعدی مثل راسموس هویلوند، مجبور شدیم از بین چند گزینه انتخاب کنیم. من مهاجمی سراغ داشتم که قبلا خودش را ثابت کرده بود و ما در راه جذبش ناکام ماندیم. پس از آن به سراغ راسموس رفتیم چون او یک استعداد است. 

در مورد هری کین صحبت می کنید؟

بله. هری کین هر فصل 30 گل برای تیم شما به ثمر می رساند. به نظرم راسموس هم به آن سطح خواهد رسید اما به زمان نیاز دارد. نباید او را با معیارهای هری کین بسنجید. من هیچ وقت دو بازیکن را با یکدیگر مقایسه نمی کنم چون هر دو بسیار با یکدیگر فرق دارند. به نظرم با جذب هویلوند، مستعدترین مهاجم پنجره نقل و انتقالاتی قبل را به ترکیب خودمان اضافه کردیم. او اما به زمان نیاز دارد تا با شرایط هماهنگ شود و از عملکرد او در زمینه گلزنی هم رضایت کامل داریم. 

ادامه مصاحبه مفصل اریک تن هاخ با گری نویل را به زودی در طرفداری می خوانید.  

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • توماس توخل، گزینه جدی رتکلیف برای هدایت منچستریونایتد
  • استفانو پیولی گزینه اصلی هدایت ناپولی
  • هانسی فلیک، گزینه جدی نشستن روی نیمکت چلسی
  • اریک تن هاخ: هری کین را می‌خواستیم؛ هویلوند هم به آن سطح خواهد رسید
  • گری نویل در خصوص باخت 7-0 به بارسلونا؛ انریکه تحویلم نگرفت و به او فحش دادم!
  • شکایت علیه فوتبال: جان فوتبالیست‌ها بی‌اهمیت است
  • گری نویل فاش کرد: در آستانه هدایت تیم ملی انگلیس بودم!
  • یان ماتسن گزینه جانشینی آلفونسو دیویس در بایرن مونیخ
  • بهترین دفاع فصل لیگ برتر انگلیس از نگاه ویلیام گالاس
  • دین اسلام مدافع اصلی حقوق زنان است