Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@20:40:37 GMT

توران به باشاک شهیر پیوست

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۷۱۸۶۷

توران به باشاک شهیر پیوست

هافبک ترکیه ای بارسلونا را ترک و با باشاک شهیر قرارداد امضا کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از بلیچر ریپورت، آردا توران بالاخره فروخته شد. باشگاه بارسلونا که از مدت ها پیش قصد فروش هافبک ترک را داشت در نهایت به خواسته‌اش رسید.

باشگاه باشاک شهیر امروز (شنبه)اعلام کرد توران بازیکن جدید این تیم است. او پس از هفت سال دوباره به کشورش بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توران یکی از بدترین خرید های تاریخ باشگاه بارسلونا به حساب می آمد. او سال ۲۰۱۵ اتلتیکومادرید را ترک کرد و در مدت سه سال آمار بدی را برجای گذاشت تا این که در فهرست ۱۸ نفره برای بازی ها قرار نگرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۷۱۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت انفجاری خط دفاعی تراکتور را بهم ریخت!

به گزارش ورزش سه، محمدحسین اسلامی هافبک تیم ذوب آهن با نفوذ سریع به قلب خط دفاعی تراکتور در موقعیت تک به تک قرار گرفت و دروازه این تیم را باز کرد.

اسلامی در حالی که بازیکنان زیادی در محوطه تراکتور حضور داشتند نزدیکی محوطه جریمه صاحب توپ شد و با استارت سریعی از بین مدافعان این تیم عبور کرد و گل تساوی را به ثمر رساند.

ویدئو: 331093

عملکرد دفاعی عجیب بازیکنان تراکتور و عدم سخت‌گیری آنها در این صحنه باعث شد تا دروازه این تیم باز شود و محمدحسین اسلامی مانند هفته بیست و سوم لیگ برتر مقابل آنها گلزنی کند.

این گل در شرایطی به ثمر رسید که هافبک دفاعی و دو مدافع میانی تراکتور مقابل او قرار داشتند و نتوانستند مانع پیشروی هافبک جوان و تکنیکی ذوب آهن شوند و در دقیقه 60 مسابقه بازی به تساوی کشیده شود.

دیگر خبرها

  • هاکان چالهان اوعلو گلزن‌ترین هافبک 33 سال اخیر اینتر طی یک فصل سری آ
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • چه بر سر ستارگان عجیب‌ترین قهرمان لیگ برتر آمد
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • بازیکنانی که قاتل پرسپولیس شدند + ویدئو
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • استارت انفجاری خط دفاعی تراکتور را بهم ریخت!
  • برنامه‌های گردشگری باید با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود
  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟