Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@06:36:53 GMT

ذوب‌آهن با شهباززاده پرستاره‌تر می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۸۴۲۵۹

ذوب‌آهن با شهباززاده پرستاره‌تر می‌شود

تیم ذوب آهن در صورت جذب سجاد شهباززاده می‌تواند پرستاره تر از قبل مسابقات لیگ و آسیایی را ادامه می دهد.

به گزارش "ورزش‌سه"، سجاد شهباززاده مهاجم باتجربه تیم استقلال در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفته است؛ شهباززاده که کمتر در ترکیب این تیم در فصل جاری به میدان رفته، مثل هر فوتبالیست دیگری دوست دارد در تیمی حضور داشته باشد که بتواند در آن بازی کند و به همین خاطر احتمال جدایی اش زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از سوی دیگر با توجه به رابطه خوب شهباززاده با امیر قلعه نویی و سابقه همکاری آنها پیش بینی های زیادی درباره حضور این مهاجم در تیم ذوب آهن انجام شده است. شهباززاده در نیم فصل سال گذشته نیز با تراکتورسازی تحت هدایت قلعه نویی قرارداد بست اما به دلیل محرومیت تراکتور توسط فیفا نتوانست برای این تیم به میدان برود و راهی نفت تهران شد.


در چنین شرایطی اگر شهباززاده بخواهد فوتبالش را در ذوب آهن ادامه دهد، شاهد حضور یک تیم پرستاره در ادامه مسابقات لیگ و آسیایی خواهیم بود.


ذوب آهن که پهلوان، مهدی پور و اسماعیلی فر را در نیم فصل به تراکتورسازی داد،  با جذب بازیکنانی مثل بختیار رحمانی، میلاد فخرالدینی و اکبر ایمانی شرایط خوبی از نظر حضور ستاره ها پیدا کرد. این بازیکنان مطرح در کنار بازیکنان باتجربه ای مثل رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، مرتضی تبریزی، مهدی رجب زاده، قاسم حدادی فر و ... تیم خوبی را ساخته اند و حالا اگر شهباززاده هم به این جمع اضافه شود، شرایط بسیار فرق خواهد کرد.


بی تردید با حضور شهباززاده در ذوب آهن خط حمله این تیم جان بیشتری می گیرد و با توجه به انگیزه ای که این مهاجم دارد، می توان گفت قدرت گلزنی نماینده اصفهانی ایران در آسیا افزایش پیدا می کند.

استقلال تهران ذوب آهن اصفهان نقل و انتقالات نیم فصل 1396 سجاد شهباز‌زاده

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۴۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی

اولین مرحله از اردوی تیم ملی کبدی بانوان  از ۱۳ تا ۲۱ اردیبهشت به میزبانی تهران در حال برگزاری است و کبدی کاران برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی کبدی جوانان جهان در هندوستان آماده می‌شوند.

در این مرحله یاسمین فریدی و ثنا عبدی به عنوان نمایندگان استان آذربایجان شرقی حضور یافته اند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی
  • حضور سیدمحمد خاتمی در یک مراسم ختم + تصاویر
  • قطار حمایت از «طرح نور» با حضور سردار رادان به اصفهان رسید | تصاویـر
  • حضور آتیلا حجازی در تمرین امروز استقلال / فیلم
  • تمرین استقلال با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • تصاویری از حضور ساکنان خسارت دیده در امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • احداث پد بالگرد اورژانس در جاده‌های قم
  • واکنش مدیر رسانه سپاهان پس از ناراحتی مورایس
  • حواشی حضور اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران
  • فیلم استقبال از تیم ملی فوتسال افغانستان در فرودگاه مشهد