Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر ، «چلسی (برادلی) منینگ» عامل یکی از بزرگترین موارد درز اسناد محرمانه آمریکا، قصد دارد از ایالت مریلند به مجلس سنای ایالات متحده راه پیدا کند.
 رسانه‌های آمریکا خبر دادند که منینگ برای شرکت در انتخابات درون حزبی دموکرات‌ها در مریلند به عنوان کاندیدا ثبت‌نام کرده تا سناتور «بن کاردین» را به چالش بکشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سناتور کاردین عضو ارشد دموکرات در کمیته روابط خارجه سنا - در سال ۲۰۱۲ میلادی به این مجلس راه پیدا کرد. او در مرحله مبارزات درون حزبی حدود ۷۵ درصد آراء را کسب کرده بود.

چلسی منینگ پس از آزادی در مه ۲۰۱۷ ساکن ایالت مریلند شده است.باراک اوباما رئیس جمهوری سابق آمریکا در ژانویه سال میلادی گذشته و تنها چند روز پیش از ترک کاخ سفید با عفو چلسی منینگ موافقت کرد. به این ترتیب، منینگ پس از طی ۷ سال از مجموع ۳۵ سال محکومیت زندان، آزاد شد.

منینگ در سال ۲۰۱۳ به جرم افشای مکاتبات دیپلماتیک و گزارش‌های نظامی ارتش به ۳۵ سال حبس محکوم شد. او پس از صدور آن حکم، تغییر جنسیت داد. وی پیش از تغییر جنسیت با نام برادلی منینگ شناخته می‌شد.
منینگ در زمان درز آن اسناد در سال ۲۰۱۰ به ویکی لیکس به عنوان تحلیلگر اطلاعاتی ارتش آمریکا در عراق خدمت می‌کرد.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۶۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مجدد آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن

رسانه‌های یمنی از حمله مجدد ارتش آمریکا و انگلیس به یمن خبر دادند.

به گزارش ایسنا، سایت خبری «المسیره» یمن امروز سه شنبه گزارش کرد جنگنده‌های آمریکا و انگلیس منطقه «راس عیسی» در استان ساحلی الحدیده یمن را هدف قرار دادند.

ارتش آمریکا و انگلیس از زمان شروع جنگ غزه و پشتیبانی جنبش انصارالله یمن از مردم غزه و مقاومت فلسطین، همواره مناطق مختلف یمن را مورد حمله قرار می‌دهند.

آمریکا و انگلیس پیش از این هم، ۲ منطقه‌ در شهرستان «باجل» واقع در استان «الحدیده» هدف قرار دادند.

انصارالله یمن اعلام کرده تا زمان توقف جنگ غزه و لغو محاصره این باریکه به حملات خود علیه کشتی‌های رژیم صهیونیستی و نیز کشتی‌های آمریکا و انگلیس در دریای سرخ حمله می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گزارش اختصاصی الجزیره از عملیات‌های دقیق حزب‌الله
  • چرا گزارش «بی بی سی» فاقد اعتبار است؟
  • خبر جدید مجلس برای دارندگان دسته‌چک/ شرایط دریافت دسته چک تغییر کرد
  • نامه محرمانه ساواک درباره عروس بزرگ امام(ره)
  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن
  • جاسوس آمریکایی به 22 سال حبس محکوم شد
  • ۲۲ سال حبس برای عامل اطلاعاتی آمریکا به جرم فروش اسناد محرمانه
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • آمریکا مانع حضور نماینده روسیه در نشست کمیته اطلاعات سازمان ملل شد
  • آمریکا روادیدِ نماینده روسیه را صادر نکرد