Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد- ایرنا- قبول استعفای معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی که اواخر شهریورماه امسال به این سمت منصوب شده بود، امروز یکشنبه از سوی کانال تلگرامی استانداری رسانه ای شد.

به گزارش ایرنا، کانال خبری اطلاع رسانی استانداری خراسان شمالی اعلام کرد: به دنبال استعفای دکتر مهرداد ابراهیمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی، مقام عالی دولت در استان با صدور حکمی، محمود ثمینی فرماندار بجنورد را با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ابراهیمی اواخر شهریورماه امسال جایگزین محمدتقی ایرانی به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی منصوب شد، که ایرانی هم شهریورماه پارسال به این سمت منصوب شده بود.
یش‌از این دو نفر، «محمد رحیم نوروزیان» به مدت سه سال به‌عنوان ششمین معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی و پس از «سیف‌الله مطلبی»، «سید کریم سجادی»، «ابراهیم کاظمی»، «غلامحسین بشارتی» و «احمد محقر» در این مسئولیت خدمت می‌کردند.
استان 863 هزار نفری خراسان شمالی که سال 83 به عنوان استان جدید در نقشه جغرافیایی کشور به ثبت رسید، شاهد تغییرات زیاد در سطح استاندار و مدیران استانداری بوده است.
6042 انتشار: سیدحسین قدسی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۹۶۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه اقدامات دولت سیزدهم در سفر به استان بر اساس نیاز خراسان شمالی بود گفت: در ابتدای دولت سیزدهم شاهد کاهش چهار درصدی عقب ماندگی استان در حوزه راه بودیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت_ در آئین افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های بهداشت و درمان خراسان شمالی اظهار کرد: خراسان شمالی پس از مستقل شدن در بسیاری از شاخص‌ها عقب ماند.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات دولت سیزدهم در سفر به استان بر اساس نیاز خراسان شمالی بود، افزود: در ابتدای دولت سیزدهم شاهد کاهش چهار درصدی عقب ماندگی استان در حوزه راه بودیم.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به احداث بیمارستان مادر و کودک، خاطرنشان کرد: ابتدا به دنبال ساخت این بیمارستان درون شهر بودیم اما به دلایلی اتفاق رقم نخورد.

مهدی شهریاری، منتخب مردم بجنورد در مجلس نیز در این مراسم تصریح کرد: در دولت سیزدهم خدمات مختلفی ارائه شده که همه این خدمات مربوط به جمهوری اسلامی است و نباید آن را مختص یک دولت دانست.

وی اضافه کرد: سرانه تخت بیمارستانی و مراکز درمانی در خراسان شمالی کمتر از میانگین کشور است.

منتخب مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی جانمایی بیمارستان مادر و کودک را نامناسب دانست و تاکید کرد: مردم استان باید دسترسی راحت‌تری به این بیمارستان داشته باشند.

شهریاری از کمبود پزشک متخصص در استان گلایه کرد و گفت: خراسان شمالی در عموم شاخص‌ها محروم است.

کد خبر 748468

دیگر خبرها

  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • با اکبرپور به عنوان یک استقلالی دست برادری داده‌ایم/ با استعفا موافقت نمی‌شود
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • اصفهان موفق‌ترین استان در اجرای مأموریت ساماندهی اتباع خارجی است
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان