Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@22:05:40 GMT

کمک نظامی 18 میلیون یورویی آلمان به اردن

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۹۹۰۶۹

کمک نظامی 18 میلیون یورویی آلمان به اردن

تهران – ایرنا - «اورزلا فون در لاین» وزیر دفاع آلمان روز یکشنبه در سفر به اردن، تجهیزات نظامی به ارزش 18 میلیون یورو به این کشور داد.

به گزارش خبرگزاری آلمان، 'فون در لاین' در حاشیه واگذاری تجهیزات نظامی آلمان به اردن در امان گفت: ما می دانیم که این منطقه برای دوره زمانی طولانی آرام نخواهد شد، بنابراین مهم این است که روابط محکمی بایکدیگر داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اردن اینجا در منطقه ای که تروریسم و نا امنی وجود دارد و در منطقه سختی به مثابه صدای توازن و صدای عقل به شمار می آید.
وزیر دفاع آلمان از میزبانی بسیار خوب میلیون ها پناهجو توسط اردن قدردانی کرد و گفت: که آلمان توجه زیادی برای اینکه اردن لنگرگاه ثبات در منطقه خاورمیانه شود، دارد.
اردن به عنوان یکی از کشورهای باثبات در منطقه خاورمیانه مورد توجه آلمان است.
آلمان پس از آمریکا دومین کشوری است که به اردن کمک می کند و کمک های این کشور طی دو سال گذشته بالغ بر یک میلیارد یورو است.
شبک**9365**3404**مترجم: رضا میرزائی**انتشار: محسن اسماعیلی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۹۹۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در پایتخت آلمان/ دود سمی آسمان برلین را فرا گرفته است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری ریانووستی، بخشی از برلین پایتخت آلمان به دلیل آتش سوزی در یک کارخانه زیر دود سمی پوشیده شده است و شهروندان هشدارهای اضطراری دریافت کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، ساعت یک بعد از ظهر به وقت محلی، ساکنان برلین و اطراف آن هشدار اضطراری را از مقامات مربوطه دریافت کردند که به صورت سیگنال صوتی روی تلفن های هوشمند آنها ارسال شد.

در این پیام که در پایگاه خبری اداره دفاع مدنی برلین منتشر شده، آمده است: تجزیه و تحلیل شرایط جوی و جهت وزش بادهای مربوطه نشان می دهد که ابرهای گاز دود از محل آتش سوزی به سمت شمال حرکت خواهند کرد حتی اگر هیچ ابری از دود قابل مشاهده نباشد.

این اداره همچنین نقشه ای را منتشر کرد که نشان دهنده گسترش مورد انتظار دود بود که کل قسمت غربی شهر برلین در آن با رنگ قرمز مشخص شده بود و به ساکنان توصیه می شد از نزدیک شدن به این منطقه اجتناب کنند، پنجره ها و درها را ببندند و سیستم های گرمایشی و تهویه را خاموش کنند.

آتش نشانان برلین نیز عکس هایی از کارخانه "دیل" منتشر می کنند که در منطقه لایشترفلده در حال آتش گرفتن است.

گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از آن است که آتش سوزی در کارگاهی در یک کارخانه معدنی رخ داده است که در آن مواد شیمیایی خطرناک در ساختمان وجود داشته و تلاش برای خاموش کردن آتش از بیرون در حال انجام است.

روزنامه محلی B.Z هم گزارش داد که آتش‌سوزی در کارخانه شرکت دفاعی Diehl که قطعات سیستم دفاع هوایی IRIS-T را در برلین تولید می کند، رخ داده است.

کد خبر 6095841

دیگر خبرها

  • اطفای حریق پایگاه نظامی دیهل متال آلمان متوقف شد
  • پنتاگون اعلام کرد پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند
  • پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند
  • آتش‌ سوزی در کارخانه صنایع نظامی در برلین آلمان
  • آتش‌سوزی در پایتخت آلمان/ دود سمی آسمان برلین را فرا گرفته است
  • آلمان روسیه را به حمله سایبری به حزب صدر اعظم متهم کرد
  • چالش های اتحادیه اروپا در خاورمیانه چیست؟/ نگاه بروکسل به پرونده هسته ای ایران با اسرائیل متفاوت است/ اتحادیه اروپا می تواند با ایران در مقابله با تهدیدهای مشترک همکاری کند
  • واشنگتن پست : طرح صلح خاورمیانه بایدن توهم است تا واقعیت/ طرح نتانیاهو برای غزه شامل جنگ بیشتر است/ اعراب طرف گفت و گویی در تل آویو ندارند
  • تلاش دشمنان برای دین زدایی در جهان اسلام
  • خاورمیانه 2050 چه شکلی است؟/ 3 سناریو با فرض جنگ سرد آمریکا و چین