Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-02@02:38:44 GMT

لیونل مسی توانست رکورد گرد مولر را بشکند

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۰۳۸۶۱

لیونل مسی توانست رکورد گرد مولر را بشکند

لیونل مسی، ستاره بارسلونا، با گلزنی مقابل رئال سوسیداد، با پشت سر گذاشتن گرد مولر، رکورد بیشترین گل زده در ۵ لیگ برتر اروپا با پیراهن یک باشگاه را از آن خود کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیونل مسی در دیدار هفته گذشته مقابل لوانته، در چهارصدمین بازی برای بارسا در لالیگا، با رکورد ۳۶۵ گل گرد مولر مساوی کرده بود و با گلی که دیشب به سوسیداد زد، به تنهایی این رکورد را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مولر ۳۶۵ گلش را با پیراهن بایرن مونیخ در بوندس لیگا به ثمر رسانده بود و برای چهار دهه این رکورد دست نخورده باقی مانده بود . او بین سال های ۱۹۶۴ تا ۱۹۷۹ برای بایرن بازی کرد و در ۴۲۷ بازی در بوندس لیگا، ۳۶۵ گل زده بود.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۰۳۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) لیونل مسی را هرگز با این تیپ خاص ندیده‌اید

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 رقابت‌های پلی آف لیگ لیگ بسکتبال NBA امروز در حالی پیگیری شد که میامی هیت در روزی که مسی تماشاگر ویژه بازی بود، مقابل بوستون سلتیکس ۱۰۲ بر ۸۸ نتیجه را واگذار کرد.

لیونل مسی به همراه سوارز، بوسکتس و آلبا بازیکنان اینترمیامی آمریکا تماشاگر این بازی بودند.

منبع: فارس

tags # لیونل مسی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • بیش‌ترین بازی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ رکورد تحسین‌برانگیز توماس مولر / عکس
  • شوخی جالب مولر با چوامنی در میکسدزون
  • اولین هت تریک توماس مولر برای بایرن مونیخ (1 می، 2010) / فیلم
  • انتقاد غافلگیرکننده توخل از فوق ستاره بایرن!
  • ضرر میلیونی بارسا با هت‌تریک بعدی لوا
  • شوخی توماس مولر با شوامنی؛ می‌خوای تاکتیک‌های بایرن مونیخ رو بفهمی؟ / عکس
  • شوخی مولر با ستاره رئال: جاسوسی می‌کنی! (عکس)
  • رئال مادرید و ثبت رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ
  • (ویدئو) لیونل مسی را هرگز با این تیپ خاص ندیده‌اید
  • رئال تهدید شد: جهنم سرخ منتظرتان است!‏