Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سی و سومین جشنواره موسیقی فجر در روز دوشنبه بیست و پنجم دی ماه با اجرا در تالارهای مختلف ادامه پیدا می کند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، گروه ها و هنرمندان ایرانی و خارجی شرکت کننده در بخش های مختلف سی و سومین جشنواره موسیقی فجر در روز دوشنبه بیست و پنجم دی ماه میزبان مخاطبان و علاقمندان موسیقی در پنج تالار پایتخت خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




در تالار وحدت، سالن رودکی، برج آزادی، فرهنگسرای نیاوران و سالن همایش های ایرانیان هر کدام دو اجرا برگزار می شود.

در این گزارش اجرای گروه های موسیقی در تالارهای مختلف را در روز ششم سی و سومین جشنواره موسیقی فجر بررسی می کنیم.

در تالار وحدت ارکستر ملی به رهبری فریدون شهبازیان و خوانندگی محمد معتمدی ساعت 18:30 و گروه "سور" به سرپرستی مجید مولانیا و خوانندگی حسام الدین سراج در ساعت 21:30 به روی صحنه می روند. 


اجرای برگزیدگان جشنواره موسیقی جوان  ساعت 18:30 و موسیقی "شش اقلیم" ساعت 21:30 در تالار رودکی برگزار می شود.

گروه "جالبوت" و گروه ابراهیم علوی ساعت 18:30 و  21:30 در برج آزادی میزبان مخاطبان هستند. 

در فرهنگسرای نیاوران بینتا ساسو از کشور سنگال در ساعت 18:30 و گروه "پرنیا" به خوانندگی علی جهاندار و سرپرستی حسین پرنیا 21:30 برگزار می شود. 

بهنام بانی در سالن همایش ایرانیان در ساعت 19:00 و  22:00 با مخاطبان دیدار می کند. 

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۰۹۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملایر میزبان نخستین جشنواره موسیقی تاک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، دبیر جشنواره موسیقی تاک گفت : این جشنواره با هدف شناسایی و استفاده از ظرفیت‌های موجود در موسیقی سنتی و محلی ایران و معرفی هنرمندان بومی در حال برگزاریست.

قدسی افزود: جشنواره تاک در چند بخش شامل اجرا‌های صحنه‌ای (کنسرت)، موسیقی سنتی و محلی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی متنوع با موضوعات مختلف شعر و موسیقی و سازسازی، برپایی دومین دوره نمایشگاه ساز، تور گردشگری شهر و بازدید از اماکن تاریخی و دیدنی ملایر همراه با برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات خواهد بود.

موضوعات کارگاه‌ها شامل پیوند شعر و موسیقی، تاثیر شعر در موسیقی، اصول و مبانی سازسازی، چوب شناسی، فیزیک سوت و رگلاژ ساز، اصول نگهداری از ساز، تحلیل ساختار موسیقی، آسیب‌شناسی موسیقی ایرانی در چند دهه اخیر، اصول و مبانی گروه‌نوازی، ریتم‌شناسی و وزن‌خوانی، ارتباط هنر با صنعت، گردشگری موسیقی، بررسی سبک‌ها و مکتب‌های مختلف آواز و مناسب‌خوانی است.

دیگر خبرها

  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد
  • این صدا برای بچه‌های ایران است/ جزییات یک کنسرت باتربیت!
  • ملایر میزبان نخستین جشنواره موسیقی تاک
  • موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود
  • طنین موسیقی لرستان در تالار وحدت
  • چرا پنج کنسرت در تهران لغو شد؟
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • عکس| تصاویری از کنسرت خواننده عصر جدید در کشورهای عربی/خوانندگی احسان یاسین در تونس
  • عاشقانه‌های مولانا در تالار وحدت پراقبال شد/وقتی موسیقی سنتی رنگ و بوی تازه می‌گیرد+فیلم
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد