Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع استقلال می گوید بعد از دیدار با سایپا هیچ مصاحبه ای انجام نداده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

انتشار اظهار نظر عجیبی از پژمان منتظری درباره اهمیت تیم ملی و جام جهانی روز یکشنبه با واکنش های زیادی همراه شد. مدافع استقلال با تکذیب این صحبت گفت:

مطمئنا من چنین صحبتی نکردم و نمی دانم از کجا آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من به دنبال منبع منتشر کننده این خبر هستم و بعد از پیدا کردن منبع از طریق قانونی پیگیری خواهم کرد. هیچگاه اهل شکایت کردن نبودم اما منتظر می مانم تا اگر منبع منتشر کننده این صحبت ها آن را تکذیب نکرد، از طریق مراجع قانونی پیگری خواهم کرد.

پژمان منتظری ادامه داد:

بعد از این همه سال، تصور می کنم که مردم بدانند من اهل این صحبت ها نیستم و بعد از بازی سایپا نیز چنین صحبت هایی را مطرح نکردم. مطمئنا مردم به خوبی قضاوت کردند که این مصاحبه از سوی من نیست و بابت انتشار این چنین صحبت هایی ناراحت هستم.

مدافع ملی پوش استقلال با معذرت خواهی از هواداران استقلال به دلیل اتفاقات دیدار با سایپا، تصریح کرد:

مردم می دانند که من اگر به جام جهانی فکر کنم و به دنبال حضور در آن باشم، تنها در شرایطی به آن دست پیدا می کنم که در استقلال عملکرد درخشانی داشته باشم.

پژمان منتظری تصریح کرد:

بعد از اتفاقاتی که در دیدار با سایپا رخ داد و اشتباهی که انجام دادم، مطمئنا آنقدر بی تجربه نیستم که با طرح چنین صحبت هایی، هواداران را ناراحت کنم. مطمئنا این صحبت ها از جایی سرچشمه می گیرد و برخی به دنبال اهداف نادرستی هستند. من یک معذرت خواهی به مردم بدهکار هستم که باز هم از آنها معذرت خواهی می کنم.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۱۱۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواننده خانم قبل از انقلاب، سریال پایتخت را توقیف کرد!

آفتاب‌‌نیوز :

درحالی که چند ماهی است شبکه «آی‌فیلم» مشغول بازپخش فصل‌های سریال «پایتخت» است و مخاطبین بسیاری باردیگر برای تماشای این سریال پای تلویزیون نشسته‌اند، حالا زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد که قرار نیست دیگر هیچوقت فصل ششم این مجموعه روی آنتن برود!

دلیلش هم همان حاشیه‌هایی است که یقه سریال را گرفت؛ شوخی با «همسفر» و «ممل آمریکایی» در قالب بازآفرینی سکانس‌هایی از این دو فیلمِ معروفِ پیشِ از انقلاب.

شبکه آی‌فیلم تصمیم گرفته به جای بازپخش «پایتخت ۶»، سریال «پژمان» را پخش کند و بر اساس کنداکتور منتشر شده در سایت آی‌فیلم، پخش «پژمان» از ساعت ۲۱ روز پنج‌شنبه (۱۳ اردیبهشت) شروع می‌شود. با این حساب، فصل ششم «پایتخت» را باید همچنان، توقیف‌شده قلمداد کرد.

آیا مدیران سیما، در تصمیم خود بازنگری خواهند کرد؟ آن‌هم در شرایطی که پس از سال‌ها قرار است فصل جدید «پایتخت» بزودی جلوی دوربین برود.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • عوامل «نون خ» با مردم صحبت می‌کنند
  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • مرد شماره ۲ استقلال عصای دست نکونام در تبریز
  • نام استقلال تغییرناپذیر است
  • خواننده خانم قبل از انقلاب، سریال پایتخت را توقیف کرد!
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • منتظری: کاهش زمان رسیدگی‌های قضایی مورد توجه قرار بگیرد
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است