Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردبیل – رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل گفت: سارق حرفه‌ای ساختمان‌های نیمه‌کاره و اماکن خالی از سکنه در اردبیل دستگیر و به ۱۶ فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پلیس اردبیل، جواد تقوی با اعلام این خبر تصریح کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره و اماکن خالی از سکنه در شهرک‌های دوردست شهرستان اردبیل، بررسی موضوع با تشکیل تیم عملیاتی و تحقیقاتی در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که سرقت‌ها عمدتاً بعد از نیمه‌شب روی داده، که با جمع‌بندی تحقیقات و بررسی‌های جامع و هدفمند میدانی ردپای سارق سابقه‌داری در ارتباط با سرقت‌های به وقوع پیوسته شناسایی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به دستگیری سارق سابقه‌دار ادامه داد: با هماهنگی مقام قضایی و در عملیاتی غافلگیرانه سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار در مخفیگاهش در مرحله «گلمغان» اردبیل دستگیر شد.

تقوی از دستگیری خریدار اموال مسروقه نیز خبر داد و تصریح کرد:  خریدار اموال مسروقه در شغل ضایعات فروشی فعالیت داشته، که با هماهنگی مقام قضایی در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۱۲۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، فرمانده انتظامی شهرستان بافق بیان داشت: با اعلام سه مورد سرقت منزل و همچنین سرقت یک دستگاه موتورسیکلت درسطح شهر، مأموران کلانتری ۱۱ شهدا و پلیس آگاهی شهرستان بافق طی عملیات‌های جداگانه موفق شدند سه سارق را شناسایی و دستگیر کنند.


 سرهنگ طولابی نژاد افزود: ازسارقان اموالی از قبیل کولز گازی، ظروف مسی، دستگاه جوش، کابل و آهن آلات، ورق شیروانی و تعداد دیگری وسایل منزل و همچنین یک دستگاه موتورسیکلت کشف و طی مراحل قانونی تحویل مالباختگان شد.


 فرمانده انتظامی بافق تصریح کرد: سارقان به یگان انتظامی انتقال و پس از تشکیل پرونده، هر سه سارق جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • دستگیری ۱۵۰ سارق و مالخر
  • شاهرخ‌خان در تهران دستگیر شد
  • سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد
  • سارقان اموال ٣٠٠ میلیارد ریالی در البرز دستگیر شدند
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو