Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@20:46:04 GMT

چند خبر کوتاه از شهرستان ری

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۱۵۵۳۴

چند خبر کوتاه از شهرستان ری

شهرری - ایرنا -ارسال سومین محموله از کمک های کارکنان سیمان تهران به مناطق زلزله زده غرب کشور، مشارکت هزارو 700 ناظر افتخاری سامانه 1888 در منطقه 19 و برگزاری نمایشگاه صنایع دستی هنرمندان «ری نقشینه» از خبرهای کوتاه امروز دوشنبه در شهرستان ری است.

** ارسال سومین محموله از کمک های کارکنان سیمان تهران به مناطق زلزله زده غرب کشور
به گزارش ایرنا از روابط عمومی کارخانه سیمان تهران سومین محموله از کمکهای اهدایی کارکنان شرکت سیمان تهران به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این محموله شامل هفت کانکس اسکان به همراه پتو و وسایل گرمایشی بوده و با همت و تلاش پایگاه بسیج و شورای اسلامی کار شرکت سیمان تهران جمع آوری شده است.

** مشارکت هزارو 700 ناظر افتخاری سامانه 1888 در منطقه 19
رئیس بازرسی شهرداری منطقه 19 روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا از عضویت هزارو 700 ناظر افتخاری در سامانه این منطقه خبر داد و گفت: یکی از اهداف این سامانه رسیدگی به پیام های ثبت شده در کوتاه ترین زمان ممکن است و در همین راستا ناظران افتخاری با انتقال پیام های خود کمک به سزایی به روند رفع مشکلات می کنند.
حامد روزبه نیا اظهار کرد: ناظران در زمان تماس بدون اتلاف وقت به اپراتور ویژه وصل می شوند و می توانند با اعلام کد نظارتی خود پیام را در سامانه ثبت کنند ضمن اینکه رسیدگی به پیام های آنها در اولویت کاری قرار می گیرد.
وی بیان کرد: حیطه عملکرد بیشترین پیام های این سامانه از ابتدای سال در حوزه های خدمات شهری ، حمل و نقل و ترافیک و فنی و عمرانی ثبت شده است.
به گفته وی تأمین و تجهیز فضای سبزها ، نصب و تعمیر علائم ایمنی، ترافیکی و راهنمایی بیشترین موضوعات پیام های ثبت شده در این سامانه محسوب می شود.
رئیس بازرسی شهرداری منطقه 19 در ادامه با بیان ثبت 198 پیام طی 9 ماه سال جاری توسط ناظران افتخاری این سامانه خاطرنشان کرد: محتوای 154 پیام از سوی شهروندان با موضوع انتقاد، محتوای 43 پیام تقدیر و تشکر و یک پیام پیشنهادی بوده است .
وی ادامه داد: شهروندان می توانند نظرات خود در قالب انتقاد، پیشنهاد،شکایت وتقدیر وتشکر را از راه های ارتباطی این سامانه شامل تلفن چهار رقمی 1888،پست الکترونیکی tehran.ir@1888،پیام کوتاه ، جلسات ارتباط مستقیم با مسئولان مطرح کنند.
منطقه 19 شهرداری تهران یکی از مناطق شهری تهران است که در جنوب غربی این شهر قرار دارد. این منطقه ب‍‍ا وس‍‍عت‍‍ی برابر 92 کی‍لومت‍ر مرب‍‍ع دارای پنج ن‍‍احی‍ه و 14 مح‍له است.

** نمایشگاه صنایع دستی هنرمندان «ری نقشینه» برگزار می شود
به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، این نمایشگاه با آثاری از هنرمندان این شهرستان از تاریخ 27 تا 28 دی ماه در دانشگاه شریف تهران برگزار می شود.
آثار هنرمندان این نمایشگاه در رشته های نقش برجسته روی مس، خطاطی، پتینه، منبت، سفال حجمی، معرق، زیور آلات دستی، ماکت، صنایع چوبی حجمی و چنجه بافی تولید شده است.
همچنین روزانه کارگاه آموزشی با حضور هنرمندان از جمله استاد مهدی طالبی برای هنرجویان و علاقه مندان برگزار می شود.
علاقمندان برای تماشای این آثار می توانند از ساعت 9 تا 17 به دانشگاه شریف واقع در خیابان آزادی مراجعه کنند.
6003
انتشار: روح اله صائب

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۱۵۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مراسم راه اندازی و معرفی رئیس نمایندگی استاندارد و تحقیقات صنعتی سبزوار در ساختمان مرکز رشد واحد‌های فناور دانشگاه حکیم سبزواری با حضور مسولان اداره کل استاندارد خراسان رضوی برگزار شد.

 در این مراسم، جواد رستم زاده به عنوان نخستین رئیس نمایندگی استاندارد و تحقیقات صنعتی سبزوار معرفی شد و محل موقت دفتر نمایندگی استاندارد سبزوار نیز، در مرکز رشد فناوری دانشگاه حکیم سبزواری تعیین شد.

مرکز مشاوره دانشگاه حکیم سبزواری سبزوار، جزو مراکز برتر کشوری

مدیر روابط عمومی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: در آیین اختتامیه دومین گردهمایی مشترک مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی و مدیران مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های سراسر کشور به میزبانی زاهدان، مراکز مشاوره برتر، نمونه و فعال دانشگاهی کشور، معرفی شدند.

 این گردهمایی از  مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه حکیم سبزواری سبزوار به عنوان مراکز برتر و فعال دانشگاه‌های کشور تجلیل شد.

سفر مدیر عامل شرکت توزیع برق خراسان رضوی به شهرستان سرخس

 نائب رییس شورای اسلامی شهرستان سرخس در این نشست با  مدیر عامل شرکت توزیع برق خراسان رضوی با اشاره به طولانی شدن اجرای طرح تعرفه برق مناطق گرمسیری در سرخس گفت: در  شهرستان سرخس بطور میانگین حدود ۵ ماه در سال ما شاهد گرما و درجه بالای هوا هستیم که ریزگرد‌ها هم مزید بر علت شده است که با توجه به تعرفه بالای برق و استفاده مدام از کولر گازی، توان پرداخت این تعرفه بالا در خانواده‌ها وجود ندارد

مهدی علیمیرزایی با اشاره  به قطعی ۵ ساعته چاه‌های کشاورزی در تابستان افزود: بطور میانگین با این قطعی برق شاهد افت ۲۰ درصدی محصولات کشاورزی کشاورزان هستیم و تلاش شود خبر‌های خوبی در این راستا به ما بدهید و قطعی به حدااقل و یا صفر کاهش پیدا کند.

علیرضا خدابنده، مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان رضوی هم در این دیدار با توجه به دغدغه جدی وکلای مردم در راستای مطالبات مردمی در سرخس گقت: تلاش می‌کنیم به زودی خبر خوبی را درباره طرح تعرفه برق مناطق گرمسیری در سرخس بدهیم همچنین درباره مشکل  قطعی برق چاه‌های کشاورزی هم اقدام خواهد شد تا کشاورزان متضرر نشوند

دیگر خبرها

  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • از ظرفیت های موجود در جامعه هنرمندان مهاجر استقبال می کنیم
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • پیام کوتاه رونالدو پس از پیروزی با النصر
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • گذری کوتاه بر تاریخ و زندگی اسطوره استعمارستیزی جزیره هرمز ایران
  • تجلیل از ۵۰ شاعر و شاعره محله دستگرد در «گنج‌های پنهان»
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی
  • کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیرابجاد می شود