Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نخست‌وزير رژيم صهيونيستي در هند، بار ديگر به حمايت از مواضع رئيس‌جمهور آمريکا درباره توافق هسته‌اي ايران پرداخت و براي غرب در خصوص اصلاح برجام خط و نشان کشيد.
العالم ـ فلسطين اشغالي
بنيامين نتانياهو، نخست‌وزير رژيم صهيونيستي روز دوشنبه بار ديگر به حمايت از مواضع «دونالد ترامپ»، رئيس‌جمهور آمريکا درباره توافق هسته‌اي برجام پرداخت و از کشورهاي اروپايي خواست اين توافق را مطابق با درخواست او اصلاح کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به نوشته وبگاه شبکه خبري بلومبرگ، نتانياهو گفت: «من فکر مي‌کنم اين آخرين فرصت است تا جهان غرب توافق هسته‌اي را اصلاح کند.»
وي که در سفر به هند در جمع خبرنگاران اسرائيلي صحبت مي‌کرد، اضافه کرد: «لازم است آنها تغييراتي اعمال کنند که مانع از پيشروي بدون مشکل ايران به سمت سلاح‌هاي هسته‌اي شود. برجام در حال حاضر، اجازه اين کار را مي‌دهد.»
بلومبرگ نوشته نخست‌وزير رژيم صهيونيستي، در ديدار با همتاي هندي‌اش هم به طور مفصل ادعاها درباره تلاش ايران براي تثبيت حضور نظامي خود در سوريه را تکرار کرد.
دونالد ترامپ چند روز پيش، رفع تحريم‌هاي ايران را براي يک دوره چهار ماهه ديگر تمديد کرد، اما گفت اين مي‌تواند آخرين باري باشد که اين کار را مي‌کند، مگر آنکه کشورهاي اروپايي و نمايندگان کنگره آمريکا اصطلاحات مد نظر او را در برجام ايجاد کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۱۷۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو ارشد کابینه جنگ رژیم صهیونیستی: آزادی اسرای اسرائیلی مهم‌تر از حمله به رفح است

«بنی گانتس» عضو ارشد کابینه جنگ رژیم صهیونیستی به براندازی کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی تهدید کرد و گفت اگر اعضای کابینه با «پیشنهاد خوب برای توافق اسرا» مخالفت کنند، کابینه را منحل می‌کند.

وی امروز یکشنبه افزود اگر کابینه نتانیاهو مانع از انعقاد توافق اسرا شود که سرویس امنیتی از آن حمایت می‌کند، هیچ اجباری برای کابینه وجود ندارد که به کار خود ادامه دهد.

گانتس در واکنش به تهدید «بتسلئیل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی و «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت ملی این رژیم که گفته بودند در صورت تعلیق عملیات نظامی احتمالی در شهر رفح، در جنوب نوار غزه از کابینه خارج خواهند شد، گفت اگر کابینه مانع از توافق اسرا شود، در کابینه جنگ نمی‌ماند.

وی تاکید کرد حمله به رفح مهم است اما بازگرداندن اسیران صهیونیستی مهم‌تر است.

همچنین «یائیر لاپید» رئیس مخالفان کابینه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز در اظهاراتی گفت که کابینه باید از میان این گزینه‌ها یکی را انتخاب کند؛ زنده بازگرداندن اسرا یا بن‌گویر و اسموتریچ، رابطه با آمریکا یا بن‌گویر و اسموتریچ، توافق با عربستان یا بن‌گویر و اسموتریچ، امنیت یا بن‌گویر و اسموتریچ.

اخیرا روزنامه یدیعوت آحارونوت به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد: مخالفت بن گویر و اسموتریچ، نتانیاهو را برای ایجاد مانع در رسیدن به توافق با گروه‌های فلسطینی در غزه تحت فشار قرار می‌دهد.

این روزنامه نوشت: حتی زمانی که نتانیاهو مفاد قرارداد را بپذیرد، مخالفت بن گویر و اسموتریچ باعث می‌شود که در جلسات گسترده دولت، اظهارات خود را تغییر دهد تا احتمال انعقاد توافق را از بین ببرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • عضو ارشد کابینه جنگ رژیم صهیونیستی: آزادی اسرای اسرائیلی مهم‌تر از حمله به رفح است
  • درخواست ماکرون برای بازدارندگی هسته‌ای در دفاع مشترک اروپایی
  • «لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو
  • درخواست اسرای صهیونیست از نتانیاهو درباره پذیرش توافق آتش بس
  • اسرای اسرائیلی خطاب به نتانیاهو: هر چه زودتر برای آزادی ما توافق کن!
  • گردش مالی اوراسیا از مرز ۸.۷ میلیارد دلار عبور کرد
  • درخواست وزیر نتانیاهو برای شلیک به فلسطینی‌ها به جای بازداشت آنها
  • نخست وزیر یونان: سیستم دفاع هوایی برای اوکراین نداریم
  • تعریف دولتمردان برجام از خود به خاطر نابودی یک دهه فرصت رشد اقتصادی!