Web Analytics Made Easy - Statcounter

السید هوسای دوست دارد تا پایان دوران بازی اش در ناپولی بماند اما هنوز صحبت کردن در مورد اسکودتو زود است. 

طرفداری - ناپولی با یک امتیاز بیشتر از یوونتوس، صدرنشین سری آ است و یکشنبه بعد از تعطیلات زمستانی باید در برگامو به مصاف آتالانتا برود. السید هوسای، مدافع راست این تیم در گفتگو با ال روما گفت:

زمان آن فرا رسیده تا اسکودتو را به هوادارانمان هدیه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز بازی های زیادی باقی ماند و باید تا آخر برای این هدف بجنگیم. در طول سه سال گذشته درس های زیادی گرفته ایم و حالا می توانیم با هر تیمی، علی رغم قدرت و کیفیتش رقابت کنیم. 

مائوریتزیو ساری؟ او مهم ترین بخش این پروژه است. او به ما آگاهی داده که قوی هستیم. می توانید از بیرون ببینید که به لطف این استاد ما چقدر خوب فوتبال بازی می کنیم. او در دفاع و حمله باعث پیشرفت ما شده است. درست است که بعضی می گویند ما زیبا بازی می کنیم اما جام نمی گیریم، اما اوضاع نمی تواند همیشه اینگونه باشد. باید فروتن بمانیم و فوتبال خودمان را بازی کنیم تا نتایج خوب از راه برسند. 

اگر ما صدرنشین هستیم، یعنی نسبت به قبل پیشرفت کرده ایم. قبلا گاهی نمی توانستیم تیم های کوچک تر را ببریم. ما کارمان را در پیش فصل، قبل از تمام تیم ها در دیدار مقابل نیس آغاز کردیم. تمام آن تلاش ها باعث شده تا جلوتر از سایرین، از جمله یوونتوس باشیم. این به لطف تلاش سخت ما بوده است. در حال حاضر از همه جلوتر هستیم اما به خوبی می دانیم که یوونتوس همیشه قبلا قوی ترین تیم بوده است. آیا می توانیم کلمه "اسکودتو" را به زبان بیاوریم؟ هنوز زود است در مورد آن صحبت کنیم. هنوز بازی های زیادی باقی مانده است. باید روز به روز جلو برویم. دنیا می تواند عوض شود اما رویا باقی می ماند. حالا ذهنیت خوبی داریم و به هر بازی به چشم یک فینال نگاه می کنیم. 

آیا ممکن است تا بازنشستگی در ناپولی بمانید؟

بله، قطعا. من این تصور را دارم و اینجا خیلی خوشحالم. ناپل شهر فوق العاده ای است. بند فسخ 50 میلیون یورویی من؟ باشگاه در این مورد تصمیم گرفت. من در مورد رقم آن تصمیم نگرفتم. به نظر می رسد برای من رقم زیادی باشد اما به هر حال فوتبال رو به جلو حرکت می کند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۰۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناپولی جانشین اوسیمن را انتحاب کرد: ستاره لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش بود که آئوریلیو دی لورنتیس، رئیس ناپولی، تایید کرد که حفظ اوسیمن برای فصل بعد دشوار است و او احتمالا راهی تیم دیگری خواهد شد. باشگاه ایتالیایی برای گلزن نیجریه ای رقمی بالای 100 میلیون یورو می خواهد و گفته می شود او اصلی ترین گزینه پی اس جی برای جانشینی کیلیان امباپه است. اوسیمن از لیگ برتر نیز پیشنهادات خوبی دارد.

طبعا ناپولی با جدایی اوسیمن به دنبال گزینه ای خود خواهد رفت تا خط حمله خود را تقویت کند. ایل ماتینو امروز گزارش داد که هدف اصلی ناپولی، آرتم دووبیک، گلزن اوکراینی، خیروناست.

دووبیک فصل جاری فوق العاده کار کرده و با 18 گل بالاتر از جود بلینگام برتری گلزن لالیگاست و در 6 هفته پایانی نیز این شانس را دارد بر تعداد گل هایش اضافه کند. در واقع جنگ آقای گلی بین او و ستاره رئال خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ده روسی: ترکیب ناپولی در سطح اینتر است؛ اندیکا از ابتدای بازی به میدان می‌رود
  • درخواست اسرای صهیونیست از نتانیاهو درباره پذیرش توافق آتش بس
  • ده‌‌روسی: بازگشت رم به چمپیونزلیگ غیرممکن بود
  • بمب خبری فوتبال؛ آنتونیو کونته مربی ناپولی شد
  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • کلوپ: هر کجای دنیا باشم، لیورپول را تماشا خواهم کرد
  • بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی
  • آرنه اسلوت: لیورپول فرصتی است که نمی‌خواهم از دست بدهم؛ می دانم فاینورد موافقت می‌کند
  • ژاوی: حمایت بازیکنان باعث شد در بارسا بمانم
  • ناپولی جانشین اوسیمن را انتحاب کرد: ستاره لالیگا