Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، در متن این حکم آمده است:

نظر به تجارب و شایستگی‌های ارزشمند سرکار عالی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی، به موجب این حکم به عنوان مدیر کل «دفتر سیاستگذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی» این معاونت منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به قدرت لایزال هستی، دانش تخصصی و خلاقیت فرهنگی خود و نیز بهره‌گیری از تجارب همکاران در پیشبرد اهداف معاونت فرهنگی و اجتماعی، تحقق برنامه‌های پیش‌بینی شده و ارائه ایده‌های نو در مسیر توسعه فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها موفق باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر زهرا پارساپور متولد سال ۱۳۴۴، فارغ التحصیل رشته زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه تهران؛ دانشیار پایه ۱۷ پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، برگزیده یازدهمین دوره کتاب سال دانشجویی، بیستمین دوره کتاب فصل جمهوری اسلامی ایران و برنده سی‌امین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران است.

وی علاوه بر تدریس در دانشگاه‌های تهران، علامه طباطبایی و الزهرا (س)؛ راهنمایی و مشاوره بیش از ۲۵ رساله و پایان نامه دکترا و کارشناسی ارشد را عهده دار بوده است. چاپ نزدیک به ۲۰ مقاله علمی- پژوهشی در مجلات معتبر، شرکت در سمینارها و همایش های متعدد داخلی و بین المللی، تألیف آثاری چون نقد بوم گرا (ادبیات و محیط زیست)، ادبیات سبز، مقایسه زبان حماسی و غنایی، مقدمه و ویرایش ترجمه مجموعه مقالات «نقد بوم گرا»، از فعالیت‌های علمی ارزنده وی است.

در حوزه پژوهش نیز دکتر پارساپور طرح های پژوهشی چون «اصالت زن و طبیعت (اکوفمینیسم) در ادبیات فارسی»، «اخلاق محیط زیست در آثار ادبی» و «نقد بوم گرا» را انجام داده است.

رئیس پژوهشکده ادبیات پژوهشگاه علوم انسانی از سال ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۵، رئیس کمیسیون تخصصی علوم انسانی پژوهشگاه علوم انسانی، دبیر هیئت اجرایی جذب پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، مدیر گروه تحقیقات بین‌رشته ای پژوهشکده ادبیات، رئیس بخش تحقیقات ادبی، رئیس کمیته علمی المپیاد ادبی و دبیر علمی همایش نقد ادبیات داستانی از تجارب ارزنده وی در امور اجرایی است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۱۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح تحول علوم انسانی در دانشگاه خوارزمی اجرا می‌شود

علی حسن بیگی رییس دانشگاه خوارزمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح تحول آموزش عالی در دانشگاه خوارزمی گفت: دانشگاه خوارزمی «طرح تحول علوم انسانی» را در برنامه خود دارد.

وی ادامه داد: کارگروه علوم انسانی در دانشگاه تشکیل شده و کار می کند در بحث «اقتصاد اسلامی» کارگروه ویژه ای با توجه به پتانسیل و ظرفیت های دانشگاه ایجاد شده است.

رییس دانشگاه خوارزمی افزود: در بحث «اقتصاد اسلامی» نیز برنامه خیلی ویژه داریم همچنین «کارگروه تحول در علوم انسانی» در تمام رشته ها فعال بوده و برنامه ویژه داشته و بیانات مقام معظم رهبری را پیگیری می کنیم.

وی با اشاره به پژوهش و فناوری افزود: در بحث پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه برنامه های مختلف دارد با توجه به پتانسیل خوبی که در بحث رشته های فتی و مهندسی و علوم پایه دارد، بحث کوانتوم و تکنولوژی را پیگیری می کند و همچنین در حال راه اندازی «دانشکده فناوری های نوین» بوده و تا الا ن ۲۶ پله در بحث فناوری صعود کرده است.

کد خبر 6086275

دیگر خبرها

  • پارسانیا: باید ارتباط میان بنیادهای معرفتی و محیط‌های علمی را مشخص کنیم
  • باید ارتباط میان بنیادهای معرفتی و محیط‌های علمی را مشخص کنیم
  • طرح تحول علوم انسانی در دانشگاه خوارزمی اجرا می‌شود
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • ضعف جریان حوزوی و علوم انسانی اسلامی در به تصویر کشیدن اندیشه خود
  • تأکید مدیر شبکه آموزش بر پاسداشت زبان فارسی و شعر و موسیقی اصیل ایرانی
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟