Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه کمیته روستایی و عشایر دهه فجر شهرستان خنداب مقرر شد در روستا‌های بخش مرکزی و قره چای ویژه برنامه‌هایی با حضور مدیران برگزار شود و دست آورد‌های ۴۰ ساله نظام اسلامی تشریح شود.

جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در کمیجان

امام جمعه و فرماندارکمیجان در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر این شهرستان با تاکید بر اهمیت برگزاری ویژه برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی را نمونه بارز انقلاب‌های مردمی در دنیا دانسته و تاکید کردند این انقلاب اسلامی به خواست و همت خود مردم صورت گرفت و در جهت خدمت به مردم هم شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یادواره شهدا درکانون امام خمینی اراک

طبق معمول هرسال یادواره یاران شهدای حسینی به همت و باحضور دانش آموزان دبستان شاهد دفاع مقدس در کانون امام خمینی اراک برگزارشد.

جلسه شورای هماهنگی پدافند غیر عامل خنداب



غیاثی فرماندار خنداب در جلسه شورای هماهنگی پدافند غیر عامل با موضوع هماهنگی و کنترل بیماری آنفولانزای پرندگان از مسئولین خواست خودرو‌های مربوط به حمل ونقل طیور در سطح شهرستان را کنترل کنند.
در این جلسه مقرر شد گشت مشترکی هم از تالاب‌ها و حاشیه رودخانه‌ها و مرغداری‌ها وضعیت بیماری پرندگان را رصد کنند.

لایروبی نهر عمومی میلاجرد

با هدف تامین اب مورد نیاز باغات و مزارع شهر میلاجرد طرح لایروبی نهر عمومی شهر میلاجرد با اعتبار ۶۵۰ میلیون ریال به طول ۳۰ کیلومتر در حال اجراست.

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۲۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید دانشجو در خانوک

حجت‌الاسلام غفوری، امام جمعه خانوک در یادواره شهید دانشجو سید احمد حسینی که در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای داربیدخون برگزار شد، گفت: باران رحمت الهی که این چند روز نازل شده است، کوه ها دشت ها و روح دل هایمان را طراوت بخشیده است.

وی افزود: به لطف الهی و به همین خون پاک شهیدان، امروزه شاهد نابودی اسرائیل و فروپاشی غرب هستیم.

 حجت‌الاسلام غفوری تصریح کرد: شهید سلیمانی‌ها به این مسیر پرتو می‌دهند و چنین مکتبی، شکست نمی‌خورد و این مکتب در همه جا پیروز است.

وی با اشاره به شهدای دفاع مقدس بیان داشت: در هر جایگاهی که باشیم، هیچ زمانی نباید رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدای گرانقدر را فراموش کنیم؛ زیرا آرامش و آسایش امروز ما مرهون فداکاری و جانفشانی‌های آن عزیزان است و احترام به شهدا و امام شهدا وظیفه آحاد مختلف مردم است. 

در پایان مراسم گروه سرود دختران حاج قاسم سلیمانی اجرا کردند و از طرف مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی از خانواده شهید حسینی تجلیل شد. 

شهید دانشجو، سید احمد حسینی در سال ۶ اردیبهشت ۱۳۶۵ در عملیات خیبر جزیره مجنون به شهادت نائل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال، برنامه ارائه دهند
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • جذب نیروی بومی در صنایع شهرستان جم بسیار پایین است
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا