Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان - رئیس اداره اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان گفت: بیماران قلبی و تنفسی در خوانسار طی پاییز امسال بیشترین امدادخواهی از ۱۱۵ را داشته اند.

علیرضا قاسمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اعلام این مطلب، اظهار داشت: ۸۴ درصد از ماموریت‌های فوریت‌های پزشکی شهرستان خوانسار در پاییز امسال، غیرتصادفی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی شهرستان خوانسار در پاییز امسال به ۲۷۷ ماموریت اعزام شدند که ۸۴ درصد از این ماموریت‌ها، غیرتصادفی بود.

رئیس اداره اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان در ادامه افزود: در همین راستا در سه ماهه سوم امسال، فوریت‌های پزشکی شهرستان خوانسار ۲۷۷ ماموریت شامل ۲۳۲ ماموریت غیرتصادفی و ۴۴ ماموریت تصادفی را انجام داد.

وی تصریح کرد: در این مدت، ۴۵ بیمار قلبی، ۱۱ بیمار تنفسی، یک بیمار با مشکل زنان و زایمان، ۹ مصدوم ناشی از مسمومیت و پنج مصدوم حوادث از خدمات فوریت‌های پزشکی شهرستان خوانسار بهره‌مند شدند.

قاسمی تصریح کرد: در پاییز امسال، تعداد ۱۵۳ بیمار و مصدوم غیرتصادفی و ۳۴ مصدوم ناشی از حوادث رانندگی، پس از استفاده از خدمات درمانی اورژانس پیش‌بیمارستانی این شهرستان، توسط واحدهای امدادی اورژانس ۱۱۵ به منظور بستری به بیمارستان منتقل شدند.

وی جمعیت شهرستان خوانسار را ۳۳ هزار نفر عنوان کرد و گفت: این شهرستان از یک پایگاه اورژانس پیش‌بیمارستانی و هفت نفر پرسنل فوریت‌های پزشکی برخوردار است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۶۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور اعلام کرد: این حادثه در ساعت ۰۳:۲۵ بامداد امروز (جمعه) رخ داد و بلافاصله پس از اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور، آمبولانس پایگاه ۱ شهری به صحنه حادثه اعزام شد.   سید حمید حسینی ادامه داد: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان این حادثه دو نفر ارزیابی شد که متاسفانه یک مصدوم به علت شدت جراحات وارده، قبل از رسیدن اورژانس فوت کرده بود.   وی افزود: اقدامات پیش بیمارستانی برای مصدوم دیگر این حادثه انجام و پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شد.   مدیر مرکز حوادث دانشگاه بر ضرورت رعایت اصول ایمنی و بررسی استاندارد‌های لازم در خصوص وسایل گازسوز و پرهیز از انجام اقدامات غیر اصولی و غیر استاندارد تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • انجام بیش از ۲۴ هزار عملیات امدادرسانی فوریت‌های پزشکی در استان اصفهان
  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور در استادیوم یادگار
  • غرق شدگی ۲ نفر در محدوده پل فلاورجان
  • غرق شدگی یک نفر در استخر خانگی
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • زایمان موفق خانم دامغانی در خانه با کمک اورژانس