Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان مازندران، مهدی عباسی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از برخورد با متخلفین کالای قاچاق در استان خبرداد و گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی لذا تلاش تعزیرات حکومتی معطوف به برخورد با عرضه کنندگان کالای قاچاق است تا بتوان با برخورد با متخلفین زمینه حمایت از تولیدات داخلی فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کالا ی قاچاق علاوه بر اینکه ضربه جبران ناپذیر به اقتصاد و تولیدات داخلی وارد می‌کند بعضا از لحاظ بهداشتی نیز مورد تایید مراجع ذی صلاح نبوده و در چارچوب دستورالعمل‌های بهداشتی تولید نخواهد شد و برای سلامت مصرف کنندگان نیز مخاطره انگیز خواهد بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران تصریح کرد: با توجه اینکه فلسفه تعزیرات رسیدگی فوری بوده لذا از ابتدای سال  تاکنون در بخش قاچاق بیش از 1 هزار و 112 فقره پرونده قاچاق در شعب تعزیرات حکومتی مازندران رسیدگی و مختومه شد. در این مدت متخلفین به مبلغ 25 میلیارد و 68 میلیون و 536 هزارو 852 ریال جزای نقدی محکوم شدند.

عباسی اظهار کرد: در این مدت بیشترین پرونده‌های قاچاق مربوط به چوب با 432 فقره، اقلام آرایشی با 119 فقره، تنقلات 88 فقره، مواد غذایی 42 فقره، سیگار 42 فقره، لوازم خانگی 41 فقره، طلا 44 فقره، پوشاک 26 فقره و تلفن همراه 20 فقره بود.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۶۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل

علی رحیمی آذر گفت: پرونده گرانفروشی فروش سبزی به وزن ۳ هزار کیلوگرم در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی اردبیل رسیدگی شد.
او افزود: شعبه با تحقیقات لازم اتهام را محرز و متهم را به پرداخت ۶ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد. 
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: این گزارش را بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل پس از بازرسی از واحد صنفی تهیه و برای رسیدگی به این اداره کل ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • جریمه تاوان ثبت نکردن موادبهداشتی فروشگاه مواد غذایی در کرمانشاه
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان