Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم هوشیار و بیدار مانع موفقیت دشمنان در اتفاقات اخیر شده‌اند گفت: البته این حوادث هشداری برای مسوولان نظام است.

به گزارش ایسنا، سید تقی کبیری در نطق میان دستور خود در مجلس شورای اسلامی با تسلیت به خانواده‌های ملوانان سانچی اظهارک رد: در روزهای اخیرشاهد حوادث ناگواری در برخی شهرها بوده‌ایم و عده معدودی از فضای بیان مطالبات به حق مردم سوءاستفاده کرده و با اغتشاش، آشوب و سوزاندن پرچم کشور و مساجد و حمله به مردم درصدد لطمه زدن به جایگاه کشور بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: در اثر این اتفاقات سلطنت‌طلبان، منافقان، رسانه‌های بیگانه و آمریکا و اسرائیل ذوق‌زده شده‌اند و سعی کرده‌اند بر این موج سوار شوند اما مردم هوشیار، بیدار، زمانشناس و حامی جدی نظام، کشور و رهبری بوده‌اند و اجازه ندادند آنها موفق شوند.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کردک این حوادث هشداری برای مسوولان نظام است که آنها باید تمام هم و غم خود را برای رفع مشکلات مردم به ویژه مشکلات اقتصادی به کار بگیرند تا پاسخ شایسته‌ای به مردمی بدهند که از دستاوردها و ارزش‌های نظام و انقلاب دفاع کرده‌اند.

کبیری در ادامه از رییس جمهور، اقدام جهت بهبود معیشت فرهنگیان و بازنشستگان، از وزیر راه پیگیری لازم برای تکمیل جاده‌های خوی و چایپاره، از وزیرنفت پیگیری برای گازرسانی به روستاها، از وزیر مسکن و شهرسازی پیگیری روند و تکمیل پایانه مرزی رازی، از وزیر نیرو پیگیری حل مشکل آب شرب و کشاورزی و از وزیر ورزش پیگیری برای پرداخت حقوق معلمان حق‌التدریسی را درخواست کرد.

انتهای  پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۶۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت حفظ کرامت جامعه‌ پزشکی/ رسیدگی به وضعیت دستیاران

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات جامعه پزشکی با حضور رئیس کل سازمان نظام پزشکی و رئیس سازمان بازرسی کل کشور، روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در سالن کنفرانس سازمان نظام پزشکی برگزار شد.

در این جلسه، ذبیح الله خدائیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور، ضمن اشاره به جایگاه مهم جامعه پزشکی در حفظ سلامت جامعه و خدمت به مردم، بر حفظ کرامت جامعه پزشکی و پاسداشت نیروی انسانی در حوزه سلامت تاکید کرد.

وی با اشاره به وضعیت دستیاران رشته‌های تخصصی و متخصصین طرحی ضریب K، گفت: جامعه پزشکی کشور جزو قشرهای تخصصی مرجع و خدمتگذار کشور است که لازم است ضمن رعایت اخلاق پزشکی و حرفه‌ای و ارتقای توان علمی خود، همچنان در منطقه و دنیا افتخار آفرین باشد.

خدائیان افزود: رسیدگی‌به وضع دستیاران رشته‌های تخصصی و متخصصین طرحی ضریب K باید از اولویت‌های حوزه بهداشت و درمان کشور باشد.

وی همچنین نسبت به پیگیری جدی مطالب مطرح شده توسط رئیس کل سازمان نظام پزشکی تاکید کرد.

در ادامه این جلسه، محمد رئیس زاده رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت جامعه پزشکی و چالش‌های پیش روی آن در آینده، وضعیت نیروهای تخصصی و طرحی را تشریح کرد و خواستار رسیدگی به نارسایی‌های مرتبط با این حوزه به ویژه در زمینه اقتصاد سلامت، زیرساخت‌های تأمین و آموزش نیروی تخصصی برای کشور به خصوص شرایط رزیدنتی و نیروهای طرحی شد.

وی همچنین نسبت به پیگیری ویژه پرونده‌های اخیر و نیز برخی برخوردهای صورت گرفته با اعضای جامعه پزشکی در برخی استان‌ها و مطب‌ها تاکید کرد.

کد خبر 6092115 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • خبرگزاری کره شمالی جلوتر از مسوولان ایران
  • اجرای قانون شوراها در توسعه تأثیرگذار است
  • ضرورت حفظ کرامت جامعه‌ پزشکی/ رسیدگی به وضعیت دستیاران
  • پیگیری لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران
  • وزیر کار: مانع‌زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • وزیر کار: مانع زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • تشکیل شوراها به منزله مشارکت مستقیم مردم در اداره امور شهرها است
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر زرند کرمان بررسی می‌شود
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر بررسی می‌شود