Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اعلام تشکیل نیروی مرزی جدید آمریکا در سوریه، مداخله آشکار در امور داخلی این کشور و موجب تشدید بحران است. ناطقان: بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به اعلام  مقامات ایالات متحده آمریکا مبنی بر تشکیل یک نیروی مرزی جدید در سوریه، آن را مصداق عینی مداخله  آشکار در امور داخلی کشورها خواند که علاوه بر پیچیده‌تر  کردن بحران سوریه، موجب بی‌ثباتی و  اشتعال بیشتر زبانه‌های آتش در این کشور خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قاسمی افزود: آنچه قابل تامل می‌نماید این است که این رویکرد و تصمیم آمریکایی‌ها در زمانی آشکار می‌شود که ارتش سوریه و نیروهای هم‌پیمان آن، پیروزی‌های قابل توجه و بزرگی در مبارزه با گروه‌های تروریستی داعش و النصره به دست آورده‌اند.
سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران همراه با فدراسیون روسیه و جمهوری ترکیه تلاش می‌کنند از طریق گفت‌وگوهای روند آستانه و ایجاد مناطق کاهش تنش، شعله‌های این بحران را مهار کرده و تاکنون نیز دستاوردها و موفقیت‌های چشمگیری داشته‌اند.
قاسمی در پایان تاکید کرد: هر چند دیر هنگام است؛ اما زمان آن فرا رسیده است که ایالات متحده آمریکا با تغییر سیاست‌های مداخله جویانه و مخرّب خود در منطقه، در سریع‌ترین زمان ممکن نیروهای خود را از این کشور خارج و اجازه دهد مردم این کشور پیرامون  سرنوشت و آینده خود به آنگ ونه که اکثریت مردم می خواهند تصمیم‌گیری نمایند.
منبع: ایسنا برچسب ها: وزارت امورخارجه ، نیروهای آمریکایی ، سوریه

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۶۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادورو سرکوب تظاهرات دانشجویان آمریکایی را محکوم کرد

رئیس‌جمهور ونزوئلا سرکوب تظاهرات دانشجویان آمریکایی توسط نیروهای پلیس این کشور را محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا خاطرنشان کرد: ما سرکوب جوانان آمریکایی توسط نیروهای پلیس این کشور را که برای محکوم کردن نسل‌کشی علیه فلسطینیان بیرون آمده‌اند، محکوم می‌کنیم.

براساس گزارش شبکه خبری المیادین، رئیس‌جمهور ونزوئلا همچنین تاکید کرد: احترام کامل خود را به جوانان آمریکایی اعلام می‌کنیم. آنها در مبارزه خود برای برقراری صلح مستحق احترام هستند.

مادورو از جوانان سراسر جهان خواست تا به خیابان‌ها بیایند و نسل‌کشی علیه ملت فلسطین را محکوم کنند.

دانشجویان آمریکایی ۱۸ آوریل جاری در محوطه دانشگاه کلمبیا در شهر نیویورک برای اعلام مخالفت خود با جنگ علیه نوار غزه تجمع کرده و از مدیران دانشگاه خود خواستند همکاری‌های آکادمیک‌شان با دانشگاه‌های رژیم صهیونیستی را متوقف کرده و سرمایه‌های خود را از شرکت‌هایی که حامی اشغال اراضی فلسطینی هستند، خارج کنند.

پس از مداخله نیروهای پلیس و بازداشت ده‌ها دانشجوی آمریکایی، خشم در دانشگاه‌های این کشور گسترش یافته و تظاهرات به ده‌ها دانشگاه دیگر در ایالت‌های مختلف این کشور رسید.

در ادامه جنبش دانشجویی بی‌سابقه‌ای در حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های آمریکایی به دانشگاه‌های کشورهایی چون فرانسه، انگلیس و آلمان کشیده شد و همگی آنها اکنون شاهد برگزاری تظاهرات‌هایی در حمایت از ساکنان غزه و درخواست برای توقف جنگ در این منطقه و تحریم شرکت‌هایی هستند که سلاح در اختیار رژیم صهیونیستی قرار می‌دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جنایات رژیم اسرائیل تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است
  • گفت‌وگوی نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه با «خاجی»
  • مادورو سرکوب تظاهرات دانشجویان آمریکایی را محکوم کرد
  • نبرد دیپلماتیک میان سودان و امارات
  • ابتکار وزارت نیرو برای حل بحران خاموشی‌ها؛ راه‌اندازی پویش!
  • ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند
  • چین معافیت تعرفه‌ای واردات محصولات آمریکایی را تمدید می‌کند
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است