Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس مسائل اقتصادی با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی امروز کشورهای اروپایی به دلیل پیروی از اقتصاد ریاضتی است، گفت: بودجه سال 97 با شاخصه های اقتصاد مقاومتی هیچ گونه تناسبی ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  علی اصغر حبیبیان در گفتگو با خبرنگار  قم فردا با اشاره به  بودجه سال 97، اظهار داشت:نباید به گونه ای رفتار کنیم که دشمن از ضعف های ما مطلع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در صورتی که ضعف های خود را نمایان کنیم دشمن را دلخوش کرده ایم و او در تلاش برای ایجاد فتنه و بحران دیگری علیه ایران خواهد بود.

عضو هیئت علمی دانشکده شهید محلاتی به اینکه بودجه 97 باعث دلخوشی دشمن می شود، گفت: بنده بودجه 97 را به دقت مطالعه کرده ام ، بودجه 97  با شاخصه های اقتصاد مقاومتی هیچگونه تناسبی ندارد به عنوان مثال مقام معظم رهبری فرمودند که شاخصه اول و مهم اقتصاد مقاومتی فعال و تقویت کردن فعالیت های بومی و محلی است یعنی همان کارگاه های کوچک که اشتغال زایی می شود.

وی افزود: وقتی فردی برای اشتغال زایی در یک کارگاه کوچک که فقط چند میلیون تومان برای توسعه کار خود نیاز دارد در خواست وام می دهد با مسائلی مانند چند ضامن، مدارک و.... مواجه می شود در حالی که آقایان مهدی جهانگیری، حسین فریدون و برخی افراد دیگر به راحتی می توانند میلیارد ها تومان وام دریافت کنند.

حبیبیان با اشاره به اینکه در برنامه بودجه سال گذشته برای اشتغال زایی کارگاه های کوچک برنامه ای وجود ندارد، خاطرنشان کرد: برنامه و بودجه ای که دولت تنظیم کرده است مبتنی بر اقتصاد مقاومتی نیست بلکه مبتنی بر اقتصاد ریاضتی با شاخصه های خاص خود می باشد.

وی عنوان داشت: انگلیس، فرانسه، آلمان و برخی کشور های دیگر از سال قبل طرح اقتصاد ریاضتی را در پیش گرفتند که امروز مردم آنها در حال اعتراض می باشند.

کارشناس مسائل اقتصادی با اشاره به شاخصه های اقتصادمقاومتی و ریاضتی، ابراز داشت: نمایندگان مردم در مجلس باید در هنگام بررسی بودجه مواظب باشند قسمت هایی که به مردم از نظر مالی فشار می آورد را تایید نکنند.

 

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۷۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم | مشاهده گونه نادر پلنگ سایبان در لرستان

دریافت 8 MB کد خبر 848204 برچسب‌ها حیوانات - حیات وحش خبر مهم استان لرستان

دیگر خبرها

  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • فیلم/ مشاهده گونه نادر پلنگ سایبان در لرستان
  • علم وایمان دو شاخصه وجودی شهید مطهری است
  • فیلم | مشاهده گونه نادر پلنگ سایبان در لرستان
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان