Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سمنان- ايرنا- مديرکل دفتر جذب و سرمايه گذاري استانداري سمنان گفت: مسايل و مشکلات بانکي حدود نيمي از مصوبات نشست کارگروه تسهيل و رفع موانع توليد اين استان را شامل مي شود.

منوچهر صادقي روز سه شنبه در گفت و گو با ايرنا افزود : پرداخت تسهيلات بانکي به واحدهاي معرفي شده از سوي سازمان صنعت ،معدن و تجارت و جهاد کشاورزي به بانک هاي عامل ، نقش بسزايي در رونق چرخه اقتصاد استان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کارگروه رفع موانع توليد هر ماه با حضور مديران صنايع ، روساي بانکها و ادارات کل و مسوولان استانداري برگزار مي شود.
وي با بيان اين که اکنون بانک هاي عامل فقط 31 درصد از تسهيلات مصوب را پرداخت کردند، اظهارداشت: از يکهزار و 251 واحد توليدي معرفي شده به بانک هاي عامل 522 واحد با رقم 2 هزار و 870 ميليارد ريال تسهيلات دريافت کردند.
وي با اشاره به اين که با همکاري بانک هاي عامل مي توان 70 درصد تسهيلات تعهد باقي مانده را کاهش داد ، خاطرنشان کرد: باتوجه به ظرفيت هاي استان بايد به نحوي عمل کرد که در ماه هاي باقي مانده سال، شاهد روند رو به رشد پرداخت تسهيلات در استان باشيم.
صادقي ادامه داد : حمايت از واحدهاي صنعتي و توليدي نبايد به صورت مقطعي باشد و در دولت دوازدهم هم براي رفع چالش حداکثري واحدهاي توليدي استان قدم هاي مثبتي گرفته شده است.
مديرکل دفتر جذب و سرمايه گذاري استانداري سمنان اضافه کرد : زيرساخت هاي لازم براي سرمايه گذاري فعالان اقتصادي در شهرک هاي صنعتي سمنان فراهم است و با تکميل طرح عمراني در ميان مدت شاهد اشتغال آفريني قابل توجهي در استان خواهيم بود.
به گزارش ايرنا، در دولت تدبير و اميد در استان سمنان 87 طرح با سرمايه گذاري 65 هزار ميليارد ريال تفاهم نامه اجراي طرح هاي مختلف با بخش خصوصي منعقد شده است.
به گزارش ايرنا، در 9 ماه اول سال 96 ، نرخ بيکاري در استان سمنان 8.9 درصد و سه درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بيشتر بود و با تحقق کامل ارايه تسهيلات 9 هزار ميليارد ريالي رونق توليد و اجراي طرح‌هاي اقتصادي در قالب تفاهم‌نامه هاي سرمايه‌گذاري بخش خصوصي به تعداد 87 طرح با سرمايه گذاري 71 هزار و 510 ميليارد ريال در همايش‌هاي سرمايه‌گذاري اين استان، انتظار مي رود اشتغال افزايش و نرخ بيکاري در سمنان کاهش قابل توجهي يابد.
در استان بيش از 700 هزار نفري سمنان يکهزار و 800 واحد توليدي و صنعتي فعاليت دارد.
7339/6026
*خبرنگار : محمدرضا يوسف نژاد**انتشار دهنده : جانعلي فتحي
براي آگاهي از تازه‌ترين اخبار و رويدادها در استان سمنان به نشاني IRNASEMNAN@ کانال اخبار ايرنا سمنان مراجعه کنيد.
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۸۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت عمده سقط جنین مسایل فرهنگی و اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در همایش هم‌اندیشی و راهبردی مدیران بنیاد بین‌المللی یک بنیاد خیریه‌ای، گفت: امیدواریم بنیادهای خیریه‌ای در سال جدید بر دو مطلب بیش از امور دیگر متمرکز شود، اول با اشاره به شعار مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت در جهش تولید فراهم کردن شرایط اشتغال برای همه کسانی که در شرایط نامساعد قرار دارند و به طور خاص برای بانوان سرپرست خانوار لازم است و این امر ضمن کمک به تولید موجب زندگی عزتمندانه این بانوان خواهد شد.

وی افزود: مسأله دوم با توجه به چالش بزرگ جمعیتی تمرکز بر حمایت از خانواده‌ها در جنبه‌های اقتصادی و فرهنگی برای پیشگیری از سقط جنین است، آنچه پژوهش‌ها نشان می‌دهد علت عمده سقط جنین مسائل فرهنگی و بخشی از آن هم اقتصادی است که آبشار عاطفه‌ها می‌تواند با پشتیبانی از گروه‌های حامی جنین این امر را حمایت نماید.

کد خبر 6090559

دیگر خبرها

  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • بدهی ابر بدهکاران بانکی؛ بیش از ۷۰ درصد پایه پولی کشور
  • علت عمده سقط جنین مسایل فرهنگی و اقتصادی است
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • شناسایی ورفع موانع ومشکلات قبل سرمایه گذاری
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود