Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-30@09:34:51 GMT

استاندارد موتور سیکلت ها 25 گانه شد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۲۹۴۴۶

تعداد استانداردهای مربوط به موتورسیکلت‌ها ­با اضافه شدن هشت عنوان استاندارد جدید از ابتدای دی‌ امسال، از 17 به 25 مورد افزایش یافت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

از ابتدای دی‌ امسال هشت عنوان استاندارد به استانداردهای اجباری موتورسیکلت‌ها اضافه شده است تا تعداد استانداردهای مورد نظر در خصوص این مدل از وسایل نقلیه که تا کنون 17 مورد بوده است به 25 مورد افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که اگر هر موتورسیکلتی نتواند تا پایان سال تائیدیه مربوط به این هشت استاندارد را دریافت کند با عدم شماره‌گذاری روبه‌رو خواهد شد.

از هشت عنوان استاندارد اجباری اضافه شده برای موتورسیکلت‌ها، پنج مورد مختص به همه موتورسیکلت‌ها بوده و سه مورد مربوط به موتورسیکلت‌های سه چرخ و چهار چرخ است.

پنج مورد استاندارد لحاظ شده از هشت مورد استاندارد اجباری مذکور که مربوط به همه موتورسیکلت‌هاست به ترتیب مربوط به باک موتور، سازگاری الکترومغناطیسی، آینه، عدم دستکاری و برجستگی بیرونی است.

همچنین سه مورد از 8 مورد این استاندارد  که مربوط به موتورسیکلت‌های سه چرخ و چهار چرخ است مربوط به شیشه‌شوی، کمربند و کوپلینگ است.

دستورالعمل مربوط به رعایت استانداردهای 25 گانه موتورسیکلت‌ها به اطلاع تولید کنندگان این بخش رسیده است.

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۹۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارتباطات : جزایر سه‌گانهٔ خلیج فارس با موفقیت از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:خلیج فارس، دریایی استراتژیک و راهبردی در دنیای ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

به گزارش مهر، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی گفت: خلیج فارس، دریایی استراتژیک و راهبردی در دنیای ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

وی افزود: سال گذشته با همت متخصصین کشور و بادانش بومی، جزایر سه‌گانه همیشه ایرانی خلیج فارس از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند تا زیرساخت لازم برای ارائه ارتباطات پایدار و پرسرعت به هموطنان عزیز ساکن جزایر فراهم شود.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف تعهدات ساینا Sدو‌گانه سوز+ قیمت
  • ابهامات مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • ابهامات بر سر مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی
  • وزیر ارتباطات : جزایر سه‌گانهٔ خلیج فارس با موفقیت از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند
  • وجود تناقضات و استانداردهای دوگانه در سازوکارهای حقوق بشری
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • ضبط ۲ دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • ۳۱۰ نفر در حوادث مربوط به موتورسیکلت در شهر مشهد جان باختند