Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید تقی کبیری نماینده مردم خوی و چایپاره در نطق میان دستور در صحن علنی مجلس اظهار کرد: در روزهای اخیر شاهد حوادث ناگواری بوده‌ایم و عده‌ای معدود از فضای اعتراض آمیز به وجود آمده سوء استفاده کرده و با اغتشاش و سوزاندن مساجد و پرچم در صدد لطمه زدن به جایگاه کشور بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا جایی که سلطنت طلبان، منافقان، آمریکا، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی ذوق زده سعی کردند که اهداف شوم خود را اجرایی کنند اما مردم ما هوشیار بوده و همواره حامی نظام و مقام معظم رهبری هستند.

کبیری تصریح کرد: این حوادث به مسئولان نظام و سران سه قوه هشدار می‌دهد که باید تمام توان خود را در جهت حل مشکلات مردم متمرکز کنند تا پاسخ درخوری برای حضور میلیونی مردم در حفظ انقلاب داشته باشند.

نماینده مردم خوی و چایپاره بیان کرد: از رئیس جمهور می‌خواهم اقدامات لازم را برای بهبود معیشت فرهنگیان و بازنشستگان لشکری و کشوری انجام دهد.

وی ادامه داد: از وزیر راه انتظار می‌رود که نسبت به راه‌های مواصلاتی شهرستان خوی اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهد.

کبیری خطاب به وزیر مسکن و شهرسازی گفت: با توجه به اهمیت مرز رازی در تبادلات میان ایران و ترکیه متأسفانه روند کلنگ زنی بسیار کند بوده و به بررسی نیاز دارد.

نماینده مردم خوی و چایپاره بیان کرد: از وزیر نیرو درخواست می‌کنم نسبت به تأمین آب شرب و کشاورزی شهرستان‌های خوی و چایپاره رسیدگی بیشتری انجام دهد، همچنین از وزیر آ‌موزش و پرورش درخواست دارم در پرداخت به موقع حقوق معلمان حق‌التدریس اهتمام بیشتری بورزد و از کمیسیون آموزش نیز می خواهم که نسبت به تعیین تکلیف حق‌التدریسان و نهضتی‌ها اقدامی فوری به عمل آورد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۰۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایتالیا: نیروهای ما هرگز در اوکراین مستقر نخواهند شد

پس از آنکه امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه در اوایل این هفته تکرار کرد ممکن است زمانی فرا برسد که نیروهای فرانسوی و غربی به اوکراین اعزام شوند، وزیر دفاع ایتالیا گفت: نیروهای ایتالیایی هرگز در اوکراین مستقر نخواهند شد.

به گزارش ایسنا، گیدو کروستو، وزیر دفاع ایتالیا اعلام کرد: «در این میان، غرب باید از اظهارات جالب توجه برای ایجاد تاثیر خوب، مانند اعزام ناتو به اوکراین اجتناب کند.»

به نقل از رپوبلیکا، وی همچنین اظهار کرد تقسیم جلسات به ۲ یا سه (کشور)، در حالی که ما ۲۷ کشور در اتحادیه اروپا هستیم، اشتباه است. منظور کروستو نشست موسوم به مثلث «وایمار» بود که رهبران فرانسه، آلمان و لهستان را گرد هم می‌آورد.

امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه که در اواخر فوریه احتمال اعزام نیروهای غربی به اوکراین را مطرح کرده بود، با ذکر ۲ شرط عنوان کرد: در صورتی که مسکو از خطوط مقدم عبور کند و کی‌یف آن را درخواست کند، می‌توانیم این مساله (اعزام نیرو به اوکراین) را مطرح کنیم. وی مدعی شده بود که اکثر کشورهای اروپایی با طرحش موافقند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مجلس دوازدهم باید به بهبود معیشت مردم بپردازد
  • رئیس جمهور ماده واحده شورای عالی انقلاب فرهنگی را برای اجرا ابلاغ کرد
  • ایتالیا: نیروهای ما هرگز در اوکراین مستقر نخواهند شد
  • تغییر محسوس در وضع اقتصادی و بهبود معیشت مردم ایجاد شود
  • انتقاد وزیر خارجه اسرائیل از رئیس‌جمهور کلمبیا
  • بهبود معیشت کارگر ران اهی مؤثر برای مقابله با قاچاق است
  • بهبود معیشت مشاغل کارگری راهی مؤثر برای مقابله با قاچاق است
  • بهبود رفاه و معیشت مشاغل کارگری راه‌ موثر مقابله با قاچاق است
  • دیوید کامرون: اوکراین می‌تواند از سلاح‌های انگلیس برای حمله در داخل روسیه استفاده کند
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر