Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، فرزاد ناظمی افزود: با توجه به تفاهم نامه منعقد شده بین دانشگاه آزاد اسلامی و بانک ملی ایران، واحد‌های دانشگاهی می‌توانند نسبت به پرداخت تسهیلات اقدام کنند.

وی تأکید کرد: دانشگاه در مورد وام‌های کارکنان، اعضای هیأت علمی و دانشجویان فقط به عنوان معرف بوده و تعهدات لازم برای بازپرداخت تسهیلات اعطایی در چارچوب این بخشنامه توسط بانک عامل از متقاضیان اخذ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناظمی درباره جزئیات تسهیلات به کارکنان و اعضای هیأت علمی، گفت: کارکنان رسمی حداکثر تا مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال، کارکنان قراردادی حداکثر تا مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال، اعضای هیأت علمی تمام وقت حداکثر تا مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال و اعضای هیأت علمی نیمه وقت حداکثر تا مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال می‌توانند از تسهیلات بانکی استفاده کنند.

وی افزود: برای دریافت تسهیلات کارکنان ضمانت ۲ نفر از کارکنان رسمی یا اعضای هیأت علمی دانشگاه الزامی و برای دریافت تسهیلات اعضای هیأت علمی نیز ضمانت ۲ نفر از اعضای هیأت علمی رسمی دانشگاه الزامی است.

ناظمی در ادامه درباره تسهیلات به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه براساس مفاد تفاهم نامه منعقده می‌توانند مطابق با سهمیه تعیین شده علاوه بر استفاده از تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان واحد، از تسهیلات بانکی که به عنوان کمک هزینه شهریه تحصیلی دانشجویان بوده و به حساب واحد دانشگاهی مربوطه واریز می‌شود، بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه دانشگاه فقط به عنوان معرف عمل می‌کند و همه مراحل تکمیل پرونده، افتتاح حساب و ارائه تضمین مربوطه باید توسط دانشجوی واجد شرایط انجام شود، افزود: دانشجویان مقطع دکتری حداکثر تا مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال، دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد حداکثر تا مبلغ ۵۰ میلیون ریال و دانشجویان مقطع کارشناسی حداکثر تا مبلغ ۲۵ میلیون ریال می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

ناظمی گفت: با توجه به محدودیت برای معرفی دانشجویان، هر دانشجو در طول تحصیل فقط یک بار می‌تواند از تسهیلات فوق استفاده کند.

پیرو توافق با بانک ملی، پرداخت وام‌ها در تمامی استان‌ها قابل انجام است و کارکنان و اعضای هیأت علمی به سهولت می‌توانند وام‌های مورد نیاز را از استان محل اقامت خود دریافت کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۰۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه

 امروز استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با پیگیری خبر‌های سرکوب دانشجویان و استادان معترض به رژیم اشغالگر قدس در دانشگاه‌های آمریکا این سرکوب را نماد دورویی استکبار جهانی در ادعای پایبندی به حقوق بشر دانستند.

سیما رهگشای و الیاس پرورش دو عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس گفتند سرکوب دانشگاهیان آمریکایی با یورش پلیس از موضوعات پر بحث دانشجویان سر کلاس درس است.

حمید باقری دهبارز استادیار گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس هم به همراه شماری از دانشجویان این دانشگاه از اعتراض دانشگاهیان آمریکایی به رژیم اشغالگر قدس حمایت و حمله پلیس به آنان را محکوم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • برخی جو سازی‌ها در زمینه اخراج استادان صحت ندارد
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیئت علمی لغو شد
  • لغو محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان ضد صهیونیستی
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان  آمریکا
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی لغو شد