Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: عادل الجبیر وزریر خارجه عربستان سعودی می گوید نقش ایران در منطقه خاورمیانه تهدید اصلی علیه کشورهای منطقه است. الجبیر که به موضع گیری های ضد ایرانی اش شهرت دارد همچنین بر این باور است که عامل بی ثبات کننده منطقه تهران است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از عرب نیوز جمهوری اسلامی ایران کماکان اصلی ترین سوژه سیاست خارجی عربستان سعودی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عادل الجبیر وزیر امور خارجه سعودی ها در آخرین اظهار نظرش گفته است ایران عامل بی ثابت کننده منطقه ای و اصلی ترین تهدید در لبنان، یمن و سوریه است.

این سخنان الجبیر در حالی انجام می شود که بحران های منطقه ای عربستان سعودی را در انزوا قرار داده و این کشور عملا در اصلی ترین پرونده های منطقه ای مجبور به عقب نشینی از مواضع خود شده است. الجبیر امروز سه شنبه همچنین گفته است ایران اصلی ترین منبع خطر برای منطقه است و علت آن فعالیتش در لبنان، یمن و سوریه است.

بحران های منطقه ای و چالش های که سعودی ها با آن رو به رو هستند آنها را وادار کرده است تا از اهرم گرسنگی برای پوشش بر جنگ منطقه ای در یمن استفاده کنند. جنگی که سه سال آن می گذرد و عملا چالش های بسیاری را به دنبال خود داشته است.الجبیر در همین حال ادعای خود را تکرار کرده است و می گوید ایران از حوثی با حمایت های تسلیحاتی خود برای فشار به ریاض و بمباران مناطقی در خاک سعودی استفاده می کند.

 

پایان پیام/302

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۳۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) عادل فردوسی‌پور سورپرایز شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حملات حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین
  • حملات گسترده حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین
  • تهدید با سلاح سرد در منطقه آبشار شاهرود / ۳ نفر متخلف دستگیر شدند
  • تهدید با سلاح سرد در منطقه آبشار شاهرود/ ۳ نفر متخلف دستگیر شدند
  • حمله هوایی دشمن صهیونیستی به حومه دمشق
  • سورپرایز عوامل فوتبال ۳۶۰ برای عادل فردوسی پور (فیلم)
  • (ویدئو) عادل فردوسی‌پور سورپرایز شد
  • وقوع سیلاب سهمگین در شمال مکه مکرمه
  • ضرورت مبارزه ایران و افغانستان با داعش به عنوان تهدید مشترک
  • سیل شدید در شمال مکه مکرمه