Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@04:53:34 GMT

مهاجم پرسپولیسی به نساجی پیوست

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۳۷۰۱۵

مهاجم پرسپولیسی به نساجی پیوست

ورزش > لیگ برتر - مهاجم گلزن سایپا پس از نیم فصل دوری از نساجی مازندران دوباره پیراهن تیم محبوب شهرش را بر تن کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرانجام پس از کش و قوس های فراوان، محمد عباس زاده توانست با جلب رضایت باشگاه سایپا و علی دایی، قراردادش را با نارنجی پوشان فسخ کرده و به نساجی مازندران بپیوندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آقای گل فصل گذشته لیگ دسته اول که بارها علاقه اش به نساجی مازندران را در مصاحبه ها و فضای مجازی ابراز کرده است حالا به خانه خود بازگشته است.
عباس زاده با خوشحالی گفت: خوشحالم بعد از نیم فصل جدایی به تیم سابقم برگشتم و امیدوارم با حمایت طرفداران نساجی مازندران فصل خوبی داشته باشیم و به لیگ برتر صعود کنیم.
وی ادامه داد: برای من مهم ترین دلیل برای بازگشت به تیم زادگاهم عشق به هواداران نساجی بود. همین الان هم که دارم با شما حرف می زنم دلم برای ورزشگاه مملو از تماشاگر وطنی تنگ شده است و برای بازی در قائم شهر لحظه شماری می کنم.
مهاجم گلزن و جدید نساجی مازندران افزود: باید از زحمات مهندس فرهاد صنیعی فر مالک و علی امیری مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران تشکر کنم که با صبر و حوصله زیادی پیگیر کارم بودند تا بتوانم دوباره در تیم محبوبم توپ بزنم. امیدوارم بتوانم جواب محبت های این عزیزان و داود مهابادی سرمربی نساجی مازندران را با ارائه بازی های خوب و موثر بدهم.
عباس زاده در پایان گفت: همچنین وظیفه خودم می دانم تشکر ویژه ای از مسئولان باشگاه سایپا به ویژه علی دایی استادم داشته باشم که همیشه مدیونش بوده و هستم.
فرهاد صنیعی فر مالک باشگاه نساجی مازندران از علی دایی به دلیل اینکه اجازه داد محمد عباس زاده در نیم فصل دوم به نساجی برود، تشکر کرد.
فرهاد صنیعی فر در همین ارتباط گفت: به نیابت از خانواده بزرگ نساجی مازندران از باشگاه سایپا و به ویژه علی دایی اسطوره فوتبال ایران تشکر می کنم که معرفت به خرج داد و محمد عباس زاده را در نیم فصل دوم در اختیار تیم ما گذاشت.
وی ادامه داد: علی دایی و باشگاه سایپا نشان دادند هنوز مرام و معرفت در ورزش وجود دارد. مردم قائم شهر و طرفداران نساجی هرگز این رفتار علی دایی را فراموش نخواهند کرد.
مالک باشگاه نساجی مازندران در پایان افزود: محمد عباس زاده هم با عشق و علاقه فراوان به تیم شهرش برگشته است. امیدوارم او در کنار سایر بازیکنان و البته با حمایت هواداران بامعرفت نساجی مازندران بدرخشد و به صعود تیم کمک کند.

 

256 41

 

کلید واژه‌ها : لیگ یک - جام آزادگان - باشگاه پرسپولیس -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۷۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرین تیم فوتبال نساجی پیش از دیدار حساس مقابل ذوب آهن اصفهان برگزار شد و ساکت الهامی در کنار بازیکنان خود به تمرین پرداخت.

این تمرین در هوای مطلوب برگزار شد و بازیکنان نساجی زیر نظر کادرفنی کارهای تاکتیکی را مرور کردند و ضربه به دروازه را در دستور کار خود قرار دادند.

نساجی در آخرین دیدار خود در لیگ برتر موفق به شکست تراکتور شد و سه امتیاز مهم را به دست آورد و با توجه به حذف از جام‌حذفی فرصتی 13 روزه برای ریکاوری و مرور برنامه‌های فنی داشتند تا برای کسب سه امتیاز مهم خارج از خانه آماده شوند.

ساکت الهامی و دستیارانش این تمرین را با دقت زیادی نظارت می‌کردند و در تمرین شوت‌زنی در کنار بازیکنان حضور پیدا کردند.

تصاویری از تمرین نساجی را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • برآورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل در شهرستان زیرکوه
  • بر آورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل
  • خاطره‌ای که حال ساکت را خوب می‌کند
  • جولان خسارت‌های سیل در محور‌های خراسان جنوبی
  • صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی به محورهای موصلاتی وارد شد
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • یادآوری یک خاطره فراموش‌نشدنی: نساجی قهرمان!