Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، این نشست  با حضور مدیران مخابرات استان و جمعی از کارکنان بسیجی این شرکت با سخنرانی  حجت الاسلام احمدی فر ، رئیس ستاد اقامه نماز استان به عنوان هادی سیاسی تشکیل شد.

حجت الاسلام احمدی فر در این همایش با اشاره به آثار و اهمیت نماز، اظهار کرد: از مهمترین اثرات آن تقرب به خداوند و دریافت رحمت بی کران الهی است خداوند هر فریضه ای را که بر انسان واجب کرده، دارای فواید بسیار زیاد و عامل رشد و تکامل فردی و اجتماعی اوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ادامه داد: دانش بشری بامطالعه و تحقیقات علمی گوشه ای از اثرات نماز را دریافت کرده وخواهد کرد به طوری که امروزه علم پزشکی دنیا در خصوص سلامت معنوی و نقش نماز، دعا و دینداری در سلامت جسمی، روحی و روانی توفیقاتی کسب کرده است و این یافته ها بیان کننده تنها ذره ای از تاثیرات نماز در ابعاد مختلف زندگی انسان است.

وی با تاکید بر تلاش همگانی برای ترویج و فراگیری بیش از پیش اقامه نماز در تمام سطوح جامعه اسلامی، اظهار داشت: باید با ارائه راهکارهای علمی و عملی، فرهنگ اقامه نماز را در جامعه ارتقاء دهیم

گفتنی است در ادامه این همایش ضمن قدردانی از فعالیتهای حجت الاسلام مهرپویان امام جماعت اسبق مخابرات استان ، حجت الاسلام و المسلمین باغچقی به عنوان امام جماعت جدید این مجموعه معرفی شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۷۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) اقامه نماز یک دانشجوی بازداشت شده با دستبند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای درقم برگزارمی شود
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • (ویدئو) اقامه نماز یک دانشجوی بازداشت شده با دستبند
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت