Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ساري- ايرنا- مديراطلاع رساني باشگاه خونه به خونه مازندران گفت که اين باشگاه در آخرين روزهاي نقل و انتقالات زمستانه، سه شنبه شب با ` ناصر سالاري` دروازه بان پيشين تيم ليگ برتري صنعت نفت آبادان را جذب کرد.

محمد نعمتي در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود : سالاري 30 ساله سه شنبه شب پس از گفت وگو با مالک باشگاه خونه به خونه، قرارداد خود را تا پايان فصل جاري مسابقات ليگ دسته اول فوتبال کشور با اين تيم رسمي کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ناصر سالاري که در نيم فصل نخست در تيم ليگ برتري صنعت نفت آبادان شاگرد` فراز کمالوند ` بود، با انجام 9 بازي درتيم، جمع زرد وآبي پوشان آباداني جدا شد.
سالاري که پيش از اين سابقه بازي در تيم هاي پارس جم و اکسين البرز را نيز در کارنامه دارد، از تيم هاي ليگ برتري گسترش فولاد تبريز و سپيدرود رشت هم پيشنهاد داشت ولي ترجيح داد به تيم خونه به خونه ملحق شود.
باشگاه خونه به خونه مازندران روز دوشنبه اين هفته با ` دراگان اسکوچيچ` کروات که سابقه هدايت تيم هاي ليگ برتري فولاد خوزستان و ملوان بندرانزلي را درکارنامه دارد، براي هدايت تيم فوتبال اين باشگاه تا پايان رقابتهاي ليگ دسته يک فوتبال باشگاه هاي کشور به توافق دست يافت.
دراگان اسکوچيچ، جانشين، `جواد نکونام ` شد که پس از 18 هفته از مسابقات ليگ يک از سمت خود دراين تيم استعفا کرده بود.
تيم فوتبال خونه به خونه مازندران با 32 امتياز در رده چهارم ليگ دسته اول فوتبال کشور جاي دارد.
نماينده فوتبال مازندران در چهارچوب هفته بيستم ليگ دسته اول فوتبال کشور اول بهمن ماه در ورزشگاه تختي قم ميهمان تيم صباي اين شهر است.
خبرنگار : مهدي غلامي ** انتشار دهنده : حسن فلاحتي
7327/1654
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۰۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال در حالی در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند که  سرخپوشان تغییراتی را در ترکیب تیم خود خواهند داشت.  

علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس با وجود اینکه چند روز پیش گچ دستش را باز کرد، اما هنوز به آمادگی کامل نرسیده است. به نظر می‌رسد امیر رفیعی به جای بیرانوند درون دروازه سرخپوشان قرار بگیرد. البته احتمال دارد که بیرانوند در آخرین لحظات جانشین رفیعی در درون دروازه سرخپوشان پایتخت شود.  

امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که در بازی با تیم صنعت نفت آبادان مصدوم شده بود، با تلاش پزشکان آسیب دیدگی اش برطرف شده است و مشکلی برای بازی با سپاهان ندارد. همچنین دانیال اسماعیلی فر هم به خاطر محرومیت انضباطی در این بازی حضور ندارد و به احتمال زیاد وحدت هنانوف جای اسماعیلی فر در ترکیب اصلی سرخپوشان قرار می‌گیرد.  

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر تیم سپاهان به شرح زیر است.

امیر رضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون ارونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آل کثیر

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال امروز ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم
  • حضور توپکا و شاهان میاندورود در دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • داور لیگ برتری استعفا داد
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • اتفاق جالب در لیگ دسته 3 اسپانیا؛ تاثیر مستقیم مربی دروازه بان ها روی گل تساوی! / فیلم