Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024 خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یک گل زیبای نوستالژیک با همکاری چهار تن از بهترین های تاریخ باشگاه استقلال ؛ اصغر حاجیلو  ، عبدالعلی چنگیز  ، مرحوم رضا احدی و جعفر مختاری فر

باشگاه استقلال تهران یک باشگاه فوتبال حرفه‌ای ایرانی است که در چهارم مهر ماه سال ۱۳۲۴ در شهر تهران بنیان‌گذاری شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال تا پیش از انقلاب ایران در ابتدا دوچرخه‌سواران و سپس تاج نام داشت.

استقلال هم اکنون در مجموعه ورزشی سازمان صنایع دفاع ایران در شمال شرق تهران تمرین و در ورزشگاه آزادی در غرب تهران بازی می‌کند. این باشگاه در حال حاضر در لیگ برتر و جام حذفی ایران شرکت می‌کند و کهن‌ترین تیم هر دوی این جام‌ها است. رقبای اصلی استقلال در این دو جام تیم‌های پرسپولیس از تهران و سپاهان و ذوب آهن از اصفهان هستند. استقلال با هشت قهرمانی در مجموع لیگ‌های فوتبال ایران، دومین تیم پرافتخار این لیگ‌ها و با شش قهرمانی پرافتخارترین تیم جام حذفی ایران است.

این باشگاه تا پیش از برگزاری رقابت‌های سراسری فوتبال در ایران در دهه ۱۳۵۰ خورشیدی و در زمان جنگ ایران و عراق در دهه ۱۳۶۰، در جام‌های استان تهران، جام باشگاه‌ها و جام حذفی تهران بازی می‌کرد. رقبای اصلی باشگاه در آن جام‌ها در ابتدا تیم‌های شاهین و دارایی و بعدتر تیم‌های پاس و پرسپولیس بودند. این باشگاه با چهارده قهرمانی در جام باشگاه‌های تهران پرافتخارترین تیم این جام و با چهار قهرمانی در جام حذفی باشگاه‌های تهران دومین تیم پر افتخار این جام و در مجموع با هجده قهرمانی پرافتخارترین تیم جام‌های استان تهران است.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۵۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان

سه جایزه انفرادی بهترین‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا نصیب بازیکنان ایران شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتسال ایران امروز (یکشنبه) در فینال جام ملت‌های آسیا 2024 با شکست تایلند در فینال، جام قهرمانی رقابت‌ها را بالای سر برد.

قهرمانی سیزدهم فوتسال ایران در آسیا

سعید احمد عباسی، ستاره ایران در پُست رأس که هشت بار موفق به گلزنی شد و نقش انکارناپذیری در این قهرمانی داشت، آقای گل این مسابقات لقب گرفت. وی همچنین جایزه ارزشمندترین بازیکن جام ملت‌های آسیا را به خود اختصاص داد.

باقر محمدی نیز که در دیدار فینال درخشش چشمگیری داشت و گل چهارم ایران را به ثمر رساند، عنوان بهترین دروازه‌بان جام را به خود اختصاص داد.

حسن‌زاده: هم‌قسم شدیم تا جام را به ایران برگردانیم

تایلند نیز جایزه بازی جوانمردانه مسابقات را دریافت کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتبال در این تاریخ به اردو می‌رود
  • رونمایی غیررسمی از جام زیبای فوتبال ایران (عکس)
  • رباح ماجر: مسی نه، کرویف قله خلاقیت فوتبال است!‏
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • شرط جالب شمسایی برای تمدید قرارداد با تیم ملی
  • شمسایی: شرط گذاشتم که اگر قهرمان شدیم، قراردادم تمدید شود
  • شمسایی: خواستم پس از قهرمانی تمدید کنم
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس